Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 369 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
14 Σεπτεμβρίου 2022 12:41

Καλησπέρα σας. Αν γνωρίζει κάποιος παραθέτοντας τα παρακάτω στοιχεία αν συμπληρώνονται τα 24,5 για θεμελίωση χωρίς όριο ηλικίας έως 31-12-14. α) 1 έτος, 11 μήνες,20 ημέρες σε ΔΕΚΟ(ΔΕΗ). β) 18,01 μήνες θητεία. γ)1005 ένσημα ΙΚΑ. δ) 18 έτη ,288 ημέρες (19-3-1997 έως 31-12-14) στρατιωτική υπηρεσία. Για όλα τα παραπάνω υπάρχουν οι επίσημες αναγνωρίσεις και βεβαιώσεις όπως αναγράφονται σε αυτές και είναι μη επικαλυπτόμενες.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
14 Σεπτεμβρίου 2022 13:21

Συγνώμη λάθος. 17 έτη και 288 ημέρες η στρατιωτική υπηρεσία. Το πρώτο ένσημο μπήκε μετά την ηλικία των 17 ετών .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
14 Σεπτεμβρίου 2022 13:44

Θα βρεις ολες τις απαντήσεις που θέλεις.
https://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Γιάννης.
14 Σεπτεμβρίου 2022 14:08

Πώς βγαίνει το ποσοστό επί του μηνός για τις 20 ημέρες της ΔΕΗ και για τις 5 ημέρες του ΙΚΑ που περισσεύουν από τους ακέραιους μήνες στον ιδιωτικό τομέα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
14 Σεπτεμβρίου 2022 18:41

1005 ημέρες ασφάλισης δια 25 που υπολογίζουν το μήνα (1005÷25= 40,2 μήνες)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
14 Σεπτεμβρίου 2022 21:41

Δημητρη επειδη το αποτέλεσμα ειναι οριακό, και για να μην βρεθείς προ εκπλήξεων, συμβουλέυσου εναν εργατολόγο για να σου απαντήσει υπέυθυνα . Φιλικά πάντα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
13 Σεπτεμβρίου 2022 13:39

Ανάλυση των μέτρων της ΔΕΘ για συνταξιούχους και κοινωνικά ευάλωτους με παραδείγματα από το Υπ. Εργασίας
https://www.taxheaven.gr/news/60827/analysh-twn-metrwn-ths-deo-gia-syntaxioyxoys-kai-koinwnika-eyalwtoys-me-paradeigmata-apo-to-yp-ergasias

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
8 Σεπτεμβρίου 2022 00:49

Γεια σας είμαι ΕΠΟΠ του πολεμικού ναυτικού εδώ και 20 χρόνια ,εκτός από τα χρόνια αυτά έχω πληρώσει και τη στρατιωτική μου θητεία για αναγνώριση στον ΕΦΚΑ (όχι για το Μ.Τ.Ν )επίσης έχω πληρώσει και καταδυτικά εξάμηνα .Ολα αυτά τα χρόνια αν και είχα άριστες εκθέσεις αξιολογήσεις και μηδέν ποινές με άριστες σχέσεις με συναδέλφους και ανώτερους μου ,τα τελευταία 3 χρόνια η μακροχρόνια παραμονή στα καράβια σε συνδυασμό με την ηλικία μου(46) με έχει οδηγήσει σε σοβαρά ψυχικά προβλήματα τα οποία προσπαθώ να κρύψω από την υπηρεσία μου πηγαίνοντας σε γιατρούς εκτός ναυτικού και επειδή δεν έχω κανένα σκοπό να στιγματιστώ από γιατρούς μέσα στην υπηρεσία μου και επειδη Νοιώθω δυστυχισμένος ,εγκλωβισμένος σαν μοναδική λύση ηθικη και έντιμη απέναντι στην υγεία μου στην οικογένεια μου και στην υπηρεσία μου ,βλέπω τη παραίτηση μου .Φυσικά θα πάω σε εργατολόγο να ρωτήσω αλλά αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει αν παίρνω πίσω τις κρατήσεις άτοκα για το εφάπαξ ,των Μ.Τ.Ν και των κρατήσεων για το παιδί μου ;επίσης αν τα πτητικά εξάμηνα που… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
8 Σεπτεμβρίου 2022 02:15

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση ,5 ετια δεν έχω πληρώσει ,το γνωρίζω ότι αν δηλώσω παραίτηση χάνονται τα πτητικά αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αφού οι εισφορές έχουν πάει στον εφκα και είναι κρατήσεις κυρίας σύνταξης με ποια λογική δεν μετράνε στα 62 η έστω στα 67.Η λογική της αύξηση των ετών για τη προσμέτρηση των πτητικών έγινε στο πλαίσιο αυξησησ των Ορίων ηλικιας συνταξιοδοτησησ για μη φεύγει ο κόσμος νωρίτερα σε σύνταξη .Εγω δεν θα πάρω τώρα σύνταξη αλλά στα 62 με 40 χρόνια ,εκεί δεν υπάρχει δλδ καμία ανταπόδοση των πτητικών ;

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
8 Σεπτεμβρίου 2022 07:16

Δυστυχώς θα χαθούν τα χρήματα σου αφού θα παραιτηθείς πριν την συμπλήρωση 25 ετών. Έτσι καθορίζουν όλες οι εγκύκλιοι του εφκα. Φυσικά θα χάσεις και τον αντίστοιχο ασφαλιστικό χρόνο. Προσωπική μου άποψη καθαρά θα έλεγα να πας στο νοσοκομείο, να σε παραπέμψουν στην ανώτατη υγειονομική επιτροπή του κλάδου σου, να πάρεις όσες μακρές αναρρωτικες σου δώσουν και να φύγεις για λόγους υγείας. Αφού υπάρχουν αντικειμενικά οι λόγοι αυτοί θα αποστρατευθείς αυτεπαγγέλτως για λόγους υγείας. Έτσι δεν πρόκειται να χάσεις τίποτα. Ούτε τους χρόνους ασφάλισης, ούτε τα χρήματα σου και θα λάβεις αμέσως την σύνταξη που σου αναλογεί χωρίς να περιμένεις τόσα πολλά χρόνια μεχρι τα 60+ .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
8 Σεπτεμβρίου 2022 12:57

Ζούμε το 2022 ,και εννοείται ότι η ψυχική ασθένεια δεν ειναι ντροπή ,,συμφωνώ με τον Φώτη και για μένα πρέπει να πας υπηρεσιακα στους γιατρούς τις υπηρεσίας σου ,το χρωστάς άλλωστε και στον εαυτό σου και σε,αυτά που έχεις τραβήξει τόσα χρόνια.Αναρωτικες άδειες και στην χειρότερη να σε βγάλουν σε σύνταξη γιατί να τους χαρίσεις έστω και 1 χρόνο;;;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βαγγος Σ
Βαγγος Σ
12 Σεπτεμβρίου 2022 00:28

Κυριε Καρασαββιδη στις FAQ (ερωτησεις) παραγραφος 3 απαιτουμενα ετη θεμελιωσης αναφερεται οτι η μαχιμη πενταετια μετρα μετα τα 25 ετη πραγματικης υπηρεσιας(1γ)σε πρασινο φοντο και οχι στρατιωτικης υπηρεσιας!!!Το σωστο ειναι στρατιωτικης υπηρεσιας?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Τακης
Τακης
13 Σεπτεμβρίου 2022 14:30

Κώστα καλημέρα. Η ασθένεια δεν αποτελεί ντροπή ούτε και κηλιδώνει έναν άνθρωπο. Τέτοιες καταστάσεις έχουμε λίγο πολύ αντιμετωπίσει στη ζωή μας όλοι οι άνθρωποι (άσχημη ψυχολογική κατάσταση, κατάθλιψη κάποιες στιγμές, απογοήτευση) που μπορεί να σε επηρεάσουν αρνητικά. Πιστεύω (προσωπική άποψη πάντα) πριν απ΄ οτιδήποτε άλλο ότι θα πρέπει να απευθυνθείς στους αρμόδιους γιατρούς που θα εντοπίσουν το πρόβλημα υγείας και να περάσεις επιτροπή ώστε να πιστοποιηθεί η ασθένεια με ποσοστό αναπηρίας κτλ. Κάτι τέτοιο θα σημαίνει αυτεπάγγελτη αποστρατεία για λόγους υγείας, άμεση συνταξιοδότηση κι αναγνώριση όλων των εξτρά χρόνων (πενταετία, πτητικά) και λήψη εφάπαξ. Σε περίπτωση που δεν αναγνωριστεί κάποιο πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας, αλλά μικρότερης κλίμακας, σίγουρα θα έχεις κάποια καλύτερη αντιμετώπιση σε θέματα μεταθέσεων, εκτέλεσης υπηρεσίας κτλ (έτσι θέλω να πιστεύω). Επίσης, δεν ξέρω αν ισχύει πλέον αλλά είσαι πολύ κοντά στο όριο αυτεπάγγελτης αποστρατείας λόγω ορίου ηλικίας (Αρχικελευστής – 50 έτη). Είναι πολύ μεγάλη απόφαση το αν θα παραιτηθείς ή όχι γι΄ αυτό πήγαινε σε ένα καλό εργατολόγο, συζήτησέ το μαζί του και πάρε και τη δικιά… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
JR63
JR63
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
8 Σεπτεμβρίου 2022 07:12

Συνάδελφε καλημέρα σας , Στα οικονομικά σας θέματα νομίζω ότι σας κάλυψε πλήρως ο κ. Καρασαββιδης εγώ θα προσπαθήσω να σας δώσω μια άλλη διάσταση στο θέμα σας. Υπάρχει πάντα και δεύτερη επιλογή λύσης, σε όλα τα προβλήματα. Δηλαδή, να ζητήσετε μετάθεση σε υπηρεσίες ξηράς, να ζητήσετε μετάθεση σε πλοίο με πιο ελαφρά αποστολή, να παρουσιαστειτε στον Δκτη σας και να αναφέρετε τους προβληματισμούς σας. Σίγουρα θα υπάρχουν λύσεις, είναι αμαρτία να χάσετε ότι με κόπο κατακτήσετε η να περιμένετε μέχρι τα 60φευγα για σύνταξη, εάν δεν έχουν αλλάξει μέχρι τότε πάλι οι νόμοι. Σας τα λέω με εκτίμηση στο πρόβλημα σας, που είναι δίκαιο και προφανές, αφού ο νομοθέτης δεν προέβλεψε για την κατηγορία της δικιά σας προέλευσης την σχέση ηλικίας καθηκόντων και υπηρεσίας. Με εκτίμηση, ένας απόστρατος Συνάδελφος που σαν και εσάς δεν τιμωρήθηκε ούτε μια φορά αντίθετα είχα πάντα άριστα 10 η 100 και τρεις ευφημες μνείες. Ατσαλωθειτε με υπομονή, μην τους χαρίσετε τα χρόνια σας, μην στερήσετε από εσάς και την οικογένειά σας τα δικαιώματα που… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nikos
Nikos
Απάντηση σε  JR63
11 Σεπτεμβρίου 2022 15:07

Μιλάμε για Πολεμικό Ναυτικό, ο άνθρωπος έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Δεν μπορώ να γράψω πολλά, τον καταλαβαίνω τον συνάδελφο, υπομονή να κλείσει την 25ετια, μην τους χαρίσεις. Ο στόλος πρέπει να πάρει επίδομα το λιγότερο 500€, μόνο ο Στόλος. Εγώ έχω τελειώσει από τα πλοία, για να μην παρεξηγηθω.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Μάνος
Μάνος
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
8 Σεπτεμβρίου 2022 09:15

Κωστα κανε υπομονη αλλα 4 χρονια να σε διωξει η υπηρεσια αυτεπαγγελτα λογω καταληψης οριου ηλικιας

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
8 Σεπτεμβρίου 2022 19:10

Φίλτατε Κώστα καλησπέρα. Μετά απο31 χρόνια ε.ε. (και συνεχίζω)θα ήθελα να σου πω ότι “σαν μοναδική λύση ηθικη και έντιμη απέναντι στην υγεία σου στην οικογένεια σου ” είναι να ακολουθήσεις τον δρόμο που γράφει ο ΓΙΩΡΓΟΣ. Αν δεν είσαι υγιής θα ταλαιπώρησε εσύ πρωτίστως και μεγάλο βάρος θα πέσει στην οικογένειά σου. Το ψυχικό νόσημα είναι πολύ σοβαρό. Δεν είναι όπως οι υπόλοιπες παθήσεις που με μια χειρουργική επέμβαση ή με κάποια θεραπεία μπορεί να ιαθείς. Ζήτησε από την ” υπηρεσία” να επισκεφθείς ψυχολόγο και άσε να αναλάβει ο/η ειδικός τα υπόλοιπα. Εσκεμμένα δεν έγραψα ότι οφείλεις και στην ” υπηρεσία”, η οποία το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να μην της “δημιουργούν” πάσης φύσης προβλήματα τα στελέχη της ( Λες και τα στελέχη δεν είναι άνθρωποι με οικογένειες) και κρύβεται συνεχώς πίσω από τον “ξύλινο γραφειοκρατικό λόγο” όταν τους καταθέτεις κάποιο πρόβλημα. Μην κρύβεις το προβλημά σου κάτω από το χαλί, είναι ότι χειρότερο. Σκέψου μόνο την οικογένειά σου και μη πετάς τα χρόνια που έδωσες από τη… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παναγιώτης
Παναγιώτης
7 Σεπτεμβρίου 2022 15:06

Καλησπέρα. Ίσως το ερώτημα έχει απαντηθεί και ζητώ την κατανόηση για την επανάληψη ή γιατί δεν γνωρίζω πως να το αναζητήσω στα σχόλια. Δικαιούμαστε την συνέχιση καταβολής του επιδόματος οικογενειακών βαρών, ως ελεγετο, όταν τεκνό φοιτά σε ΑΣΕΙ; Και αν ΝΑΙ, χορηγείται σχετική βεβαίωση ύστερα από αίτηση του μαθητή;;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Παναγιώτης
7 Σεπτεμβρίου 2022 18:09

Ναι, https://www.minfin.gr/web/31341/-/anakoinose-13-12-2016
Εδώ το εξειδικεύει καλύτερα αφού αναφέρει σαφώς ΑΣΕΙ.
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-360/#comment-107579

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Panagiotis
Panagiotis
Απάντηση σε  aero
7 Σεπτεμβρίου 2022 20:23

Ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βασίλης
Βασίλης
5 Σεπτεμβρίου 2022 15:04

Καλησπέρα όταν λέμε π.χ 5% αύξηση σύνταξης ,είναι στην Εθνική και στην ανταποδοτική σωστά; Δλδ λογικά θα αυξηθούν και τα ποσοστά αναπλήρωσης;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΝΙΚ
ΝΙΚ
Απάντηση σε  Βασίλης
5 Σεπτεμβρίου 2022 15:43

Απ’ ότι έχω ακούσει μέχρι τώρα, σωστά θα αυξηθεί στο ποσοστό που θα ανακοινωθεί η Εθνική και η ανταποδοτική. Σε καμμία περίπτωση δεν θα αυξηθούν τα ποσοστά αναπλήρωσης γιατί αυτά αντικατοπτρίζουν τα έτη του καθενός. Το πιο πιθανό είναι ο επανυπολογισμος του ποσού που πολλαπλασιάζεται με το ποσοστό αναπλήρωσης. Θα δούμε σε λίγο καιρό.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΝΙΚ
6 Σεπτεμβρίου 2022 15:19

Από τα αναγραφόμενα στον τύπο η αύξηση θα αφορά τόσο την Εθνική όσο και την ανταποδοτική. Δεδομένου ότι η ανταποδοτική σύνταξη εκφράζει τον χρόνο ασφάλισης και τις εισφορές του κάθε ασφαλισμένου ενώ η Εθνική είναι ένα πάγιο ποσό ίδιο για όλους, το ερώτημα είναι αν θα δουν αύξηση στην τσέπη, επειδή θα αυξηθεί η Εθνική σύνταξη, και οι έχοντες προσωπική διαφορά που υπερβαίνει το ποσό της αύξησης που ήθελε δοθεί.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
6 Σεπτεμβρίου 2022 16:24

Η αυτονόητη απάντηση είναι ότι εφόσον για να υπολογισθεί η προσωπική διαφορά έχει συμπεριληφθεί στην αφαίρεση και η Εθνική σύνταξη, οι συνταξιούχοι με προσωπική διαφορά που ξεπερνά την αύξηση, δεν θα δουν ζεστό χρήμα στους λογαριασμούς τους. Ωστόσο λόγω της μεγάλης ακρίβειας θα μπορούσε και η μεγάλη αυτή κατηγορία να δει πραγματικές αυξήσεις ,αν μειωθεί η προσωπική διαφορά μόνο κατά το ποσό της αύξησης της ανταποδοτικής σύνταξης ενώ το ποσό της αύξησης της Εθνικής σύνταξης να το λάβουν πραγματικά. Κάτι τέτοιο βεβαίως σημαίνει ότι η προσωπική διαφορά θα μειώνεται με βραδύτερους ρυθμούς αλλά θα είναι ένα κάτι…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΕΜΘ Ανθστης
ΕΜΘ Ανθστης
4 Σεπτεμβρίου 2022 10:19

Καλημέρα σε όλους σας! Μία ερώτηση έχω να κάνω, από τον Ιανουάριο του 2023 όπως ξέρουμε όλοι θα καταργηθεί η εισφορά αλληλεγγύης. Στις κρατήσεις υπέρ του Δημοσίου έχουμε δύο ειδών, μία του Ν. 2011 και μία του Ν. 2013! Αφορά και τις δύο?! Επίσης και μια υπέρ του ΜΤΣ, αν θυμάμαι καλά του Ν. 2013 κι αυτή! Η ερώτηση μου είναι η εξής, θα καταργηθούν και οι τρεις κρατήσεις ή κάποιες απ αυτές…?! Αν έχετε κάποια ένδειξη επί αυτού, σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΕΜΘ Ανθστης
4 Σεπτεμβρίου 2022 10:49

Καλημέρα.
https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-353/#comment-110682

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ίων
Ίων
3 Σεπτεμβρίου 2022 17:28

είχα αυτό το μήνα 3 ευρώ λιγότερο στην πληρωτέα σύνταξη και συγκρίνοντας τα ενημερωτικά βρήκα τη διαφορά στην παρακάτω μείωση:

Ενημερωτικό Αυγούστου: Μείωση Ν.4093/12: 123.70
Ενημερωτικό Σεπτεμβρίου: Μείωση Ν.4093/12: 127.00

είμαι απόστρατος από 2013 με 26 πραγματικά από ΣΣΕ
υπάρχει εξήγηση;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μάνος
Μάνος
Απάντηση σε  Ίων
3 Σεπτεμβρίου 2022 18:51

Απλα πηρες αναδρομια μερισματος ΜΤΣ και ανεβηκαν οι εισφορες φορου

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ίων
Ίων
Απάντηση σε  Μάνος
4 Σεπτεμβρίου 2022 09:22

ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μάνος
Μάνος
2 Σεπτεμβρίου 2022 16:48

Π Ρ Ο Σ
E.Φ.Κ.Α /Γ.Λ.Κ
ΔΝΣΗ Χορήγησης Συντάξεων Δημόσιου Τομέα
Τμήμα Διενέργειας Μεταβολών και Δειγματοληπτικών Ελέγχων
Φιλελλήνων 13-15 ΣΥΝΤΑΓΜΑ
Τ.Κ 10557 ΑΘΗΝΑ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  Μάνος
2 Σεπτεμβρίου 2022 18:15

Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μάνος
Μάνος
Απάντηση σε  Βασίλης
3 Σεπτεμβρίου 2022 13:02

Βασίλη καλα ειναι τη βεβαιωση σπουδων να την βαλλεις συννημενη σε καποια αιτηση οπως η παρακατω: https://ibb.co/f1rp4s1

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βασίλης
Βασίλης
2 Σεπτεμβρίου 2022 10:15

Θα ήθελα εάν γνωρίζει κάποιος την καινούργια διεύθυνση που στέλνουμε τη βεβαίωση σπουδών για τη συνέχιση του ΕΟΒ, ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Βασίλης
2 Σεπτεμβρίου 2022 13:55

Μπορείς και με email στο τμήμα μεταβολών
[email protected]

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μάνος
Μάνος
Απάντηση σε  Βασίλης
2 Σεπτεμβρίου 2022 16:49

Π Ρ Ο Σ
E.Φ.Κ.Α /Γ.Λ.Κ
ΔΝΣΗ Χορήγησης Συντάξεων Δημόσιου Τομέα
Τμήμα Διενέργειας Μεταβολών και Δειγματοληπτικών Ελέγχων
Φιλελλήνων 13-15 ΣΥΝΤΑΓΜΑ
Τ.Κ 10557 ΑΘΗΝΑ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νκ
Νκ
1 Σεπτεμβρίου 2022 14:38

Καλησπέρα σε όλους….θα μπορούσε κάποιος να μας ερμηνεύσει την απάντηση του υπουργείου εργασίας για την αυτεπάγγελτη αποστρατεία των υπαξ στα 50;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Νκ
2 Σεπτεμβρίου 2022 13:17

Με την συμπλήρωση του 50ου έτους (χρονολογικά και όχι ημερολογιακά) ο ΕΠΟΠ αποστρατεύεται. Επίσης λέει πως δεν είναι υποχρεωτική η λήψη της σύνταξης. Μπορεί ο αποστρατευθεις μετά να κάνει κάποια άλλη δουλειά , χωρίς περιορισμούς και να συνταξιοδοτηθεί αργότερα (π.χ στα 67). Δεν είναι υποχρεωτική δηλαδή η αίτηση συνταξιοδότησης. Νέος είναι ακόμα λένε αν έχει πρόβλημα με την χαμηλή σύνταξη ας μην την πάρει και ας πάει να δουλέψει άλλου. Τρομερή απάντηση. Απορώ εάν την διάβασε ο υπουργός πριν την υπογράψει.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νκ
Νκ
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
3 Σεπτεμβρίου 2022 00:31

Δημιουργική ασάφεια ….ακόμη και ο μάντης Κάλχας και η Πυθία θα είχαν παραιτηθεί για να αναλάβει κάποιος από το σημερινό ΕΦΚΑ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
1 Σεπτεμβρίου 2022 10:05

Αναρτήθηκαν τα μηνιαία ενημερωτικά σύνταξης Σεπτεμβρίου.
Αυτό τον μήνα φαίνεται και το μηνιαίο ενημερωτικό εργαζόμενου (από πριν τον 5/2016) συνταξιούχου ο οποίος είχε να δει ενημερωτικό από την 1/1/2019.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΠΑΤΙΩΤΗΣ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΠΑΤΙΩΤΗΣ
31 Αυγούστου 2022 18:21

ΕΡΩΤΗΜΑ: Είμαι νεος συνταξιουχος για λογους υγειας. Η πάθηση που με αποστρατευσαν ωφείλεται στην υπηρεσία και ένεκα αυτης ωστοσο τωρα βγήκε η συνταξη του εφκα με αιτιολογια μη ωφειλομενη στην υπηρεσία και με παραπέμπουν στην ΑΣΥΕ. Τι γινεται τωρα? Ακολουθω οτι λενε η πρεπει να προσφυγω καπου?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
1 Σεπτεμβρίου 2022 22:11

Καλησπέρα Λεωνίδα.
Σε αυτές τις περιπτώσεις ο κρίσιμος παράγοντας είναι το ποσοστό αναπηρίας της πάθησης. Αν είσαι νέος ασφαλισμένος (κατάταξη μετά την 1/1/1993) και το ποσοστό αναπηρίας είναι >50% θα πρέπει να συνταξιοδοτηθείς με βάση την παράγραφο 2 του άρθρου 10 του Ν2084/1992
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/47100
και την παράγραφο 3ε του άρθρου 4 του Ν4387/2016
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/198288 .
Αν το ποσοστό αναπηρίας είναι μικρότερο από 50% θα συνταξιοδοτηθείς από τον ΕΦΚΑ με βάση τα έτη υπηρεσίας που έχεις με βάση τις διατάξεις του Ν4387/2016.
Υ.Γ Αν είσαι παλαιός ασφαλισμένος το απαιτούμενο ποσοστό αναπηρίας είναι 25%.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andr
andr
30 Αυγούστου 2022 17:55

Καιρός να ξεχάσουμε όλοι μας τα περί 2ης πενταετίας.Σύμφωνα με διμοσιευματα, σε σήμερινη παρουσίαση από τον υπ.εργασιας του νομοσχεδίου που φέρνει το υπουργείο του, το μόνο που αφορα τους ένστολους είναι ότι μπορούν να αναγνωρίσουν την 5ετια όλοι ανεξάρτητα των μονάδων που έχουν υπηρετήσει.Καμια αναφορά και για την μείωση των ασφαλιστικών εισφορών για την 3ετια για τους προσληφθεντες έως το 1995.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  andr
31 Αυγούστου 2022 13:18
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Γιάννης.
1 Σεπτεμβρίου 2022 09:49

Καλημέρα δυστυχώς είναι όπως τα λέει ο συνάδελφος του στρατού για τήν πλασματική τριετία μια τρύπα στο νερό για εισερχόμενους στην υπηρεσία έως τό 1995 καταδικασμένοι να μήν μπορούμε νά φύγουμε αν δε πάμε στα 55 .

.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  andr
31 Αυγούστου 2022 14:21

Εφόσον πλέον σωστά θα δίνεται σε όλους τους ένστολους το δικαίωμα αναγνώρισης της μάχιμης πενταετίας, δεν θα πρέπει να γίνει επανυπολογισμος του κόστους σε όσους έχουν προβεί στην αναγνώριση της έχοντας υπηρετήσει σε Μονάδες παραμεθορίου; Δηλαδή εάν κάποιος 2000-2003 υπηρετούσε στην παραμεθόριο, 2003-2005 στην Τρίπολη και 2005-2007 πάλι παραμεθόριο δεν θα πληρώσει περισσότερα από κάποιον που θα αναγνωρίσει την πενταετία 2000-2005 έχοντας υπηρετήσει συνεχώς στην Τρίπολη; Εκτιμώ ότι είναι εξαιρετικά άδικο και θα πρέπει να ρυθμιστεί από την υπηρεσία!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  Χρήστος
31 Αυγούστου 2022 15:28

Καλησπέρα. Χρήστο αυτό είναι και δική μου απορία από την στιγμή που το διάβασα.Εάν οι εισφορές υπολογίστουν με το μισθολογικο κλιμακιο που έχει το στέλεχος την στιγμή που θα κάνει την αίτηση σαφώς και δεν υπάρχει λόγος επαν υπολογισμού. Εάν όμως τους δίνει το δικαίωμα να αναγνωρίσουν ακόμη και τα 5 πρώτα χρόνια που προσληφθηκαν, τότε κατά την γνώμη μου πρέπει να υπάρξει μέριμνα για επανυπολογισμό στα στελέχη που το επιθυμούν.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  andr
31 Αυγούστου 2022 19:22

Αφού διαφένεται φίλε Andr, ότι κατά πάσα πιθανότητα μας “ξέχασαν” (ως συνήθως βεβαίως) ας τους ξεχάσουμε και μεις όταν έρθει η ώρα…..Τώρα να σου πω ότι δεν το περίμενα? Ψέματα θα πω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μακης
Μακης
30 Αυγούστου 2022 16:05

Καλησπέρα σε όλους. Ξέρουμε τι περικοπές υπάρχουν στην σύνταξη σε όσους αποστρατευτουν με παραίτηση και είναι κάτω των 55 ετών ?

Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Μακης
Μακης
30 Αυγούστου 2022 22:28

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Την έχω χρησιμοποίηση την εφαρμογή ναι , αλλά δεν είχα προσέξει ότι υπάρχει παράθυρο και για την ηλικία.
Ευχαριστώ και παλι

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Μάνθος
Μάνθος
29 Αυγούστου 2022 19:42

Καλησπέρα. Γνωρίζει κάποιος γιατί είχα πληρωτέο στη σύνταξη -36 ευρώ. Παλιός (προ 2016) συνταξιούχος, χωρίς ενηλικίωση τέκνου (διακοπή ΕΟΒ). Κάθε βοήθεια / άποψη ευπρόσδεκτη……

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Μάνθος
Μάνθος
30 Αυγούστου 2022 12:11

Σ’ ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Έχεις δίκιο, αν και η σχολή φοίτησης είναι 5ετής, και θα πρέπει να υποβάλω σχετική αίτηση για την επαναχορήγηση του για ένα ακόμη τουλάχιστον έτος. Γνωρίζει κάποιος αν ή όλη διαδικασία γίνεται ηλεκτρονικά, και σε ποιο email, γιατί παλιότερα για τον μεγαλύτερο γιο μου είχα υποβάλει αυτοπροσώπως στην Κάννιγγος 29 σχετική αίτηση, και δεν υπήρχε η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Μάνθος
30 Αυγούστου 2022 21:48

Και σε μένα – 52€,δυο παιδιά εκτός, πήρα τηλ μέχρι 4 έτη, μετά κόβεται, μπορείς να πάρεις τηλ για λεπτομέρειες.

ΣΩΜΑ:
Στρατός