Φορολογία

Σελίδα υπ' αριθ. 2 για φορολογικά θέματα. Επισημαίνεται ότι οι πληροφορίες δίνονται από συναδέλφους, κατά συνέπεια αποτελούν προσωπικές εκτιμήσεις και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν έναν επαγγελματία λογιστή.

Subscribe
Notify of
guest

3.9K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Αλέξανδρος
Αλέξανδρος
10 Απριλίου 2016 20:48

Καλησπέρα
Που δηλώνουμε εφάπαξ που πήραμε το 2015 και σε ένα μόνο κωδικό;

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Αλέξανδρος
10 Απριλίου 2016 20:57

Αλέξανδρος :
Διάβασε το Σχόλιο του G.G.
http://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-1/#comment-24884

CHRIS
CHRIS
10 Απριλίου 2016 17:36

Θα ήθελα παρακαλώ, μια απάντηση υπεύθυνη εάν είναι δυνατό, στο ερώτημα, εάν οι τόκοι υπολογίζονται στο συνολικό οικογενειακό εισόδημα για την λήψη του ειδικού επιδόματος σε τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες, διότι μόλις διαπίστωσα ότι ξεπερνάω το σχετικό όριο……
Ευχαριστώ εκ’ των προτέρων για την όποια βοήθεια…

major65
major65
Απάντηση σε  CHRIS
10 Απριλίου 2016 20:23

Ναι, δυστυχώς υπολογίζονται και αθροίζονται στο φορολογητέο -οικογενειακό εισόδημα

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  major65
10 Απριλίου 2016 22:10

Αν κάποιο από τα παιδιά σου ή κάποιος άλλος (εκτός την σύζυγο και ανήλικο τέκνο), είναι συνδικαιούχος στον λογαριασμό, είναι ενήλικος και υποβάλλει δική του δήλωση, τότε εφόσον έχει εισόδημα που υπερκαλύπτει τα τεκμήρια μπορεί να αναγράψει στην δήλωση του τα ποσά των τόκων που του αναλογούν ως συνδικαιούχος, βάσει της κατανομής (δια λόγου μεταξύ συνδικαιούχων) που έχετε συμφωνήσει να κάνετε μαζί του.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  CHRIS
10 Απριλίου 2016 22:09

CHRIS

είναι αλήθεια ότι όταν πας και “προσθέτεις” εισόδημα (έστω και λίγο) σε προηγούμενα έτη που ήσουν τότε “οριακός” αλλά μετά από τόσα χρόνια δεν το θυμάσαι για να είσαι “προετοιμασμένος” για τις όποιες συνέπειες (εννοώ να έχεις κάποια λεφτά στην άκρη), υπάρχει άμεσα ο κίνδυνος να “ξεφύγεις” (π.χ. φορολογική κλίμακα, επίδομα τέκνων). Όλα αυτά θα τα διαπιστώσεις αφού καταθέσεις “χαλαρά και στο γρήγορο” τη συμπληρωματική δήλωση και τρέξει το taxisnet τα “νέα δεδομένα” και τότε στο ξαφνικό δεις στην “προσωπική πληροφόρηση” κανένα τριψήφιο νούμερο οφειλής και θα αναρωτιέσαι σκεφτόμενος διάφορα για τη νομιμοφροσύνη σου…

major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Απριλίου 2016 09:45

‘Εχεις δίκιο για αυτό τον “κίνδυνο”, ιδιαίτερα σε οτι αφορά να υπερβείς τα όρια για επιδόματα προηγουμένων ετών που έχεις ήδη λάβει.Μιλώντας με λογιστές μου είπανε, χωρίς να το υπογράφουνε κιόλας, οτι στις συμπληρωματικές-τροποποιητικές δηλώσεις δεν εξετάζουνε τα επιδόματα (A21 κλπ) αλλά μόνο τον φόρο που προκύπτει απο τον επαναυπολογισμό της δήλωσης. Μένει να αποδειχτεί στην πράξη, γιατί κι εγώ αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα.

Giannis
Giannis
10 Απριλίου 2016 17:13

Διάβασα ότι σε κάποιους στις βεβαιώσεις του ΓΛΚ γράφει για τα αναδρομικά αν προκειται για αναδρομικές αποδοχές μισθοδοσίας ή αν πρόκειται για αναδρομικές συντάξιμες αποδοχές…αν δε γράφει τπτ από τα δύο όπως σε μένα (μόνο για τη σύνταξή μου υπάρχει ποσό στη βεβαίωση του ΓΛΚ) τότε υπάρχει πρόβλημα;Εν ενεργεία ήμουν μέχρι και Νοέμβριο του 2013.Έχω μόνο τη βεβαίωση για τις αναδρομικές αποδοχές που κατέβασα από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΕΚΟΕΜΣ κι εκεί δεν αναφέρει τίποτα για ποια έτη αφορά.Επίσης όταν κάνω κλικ πάνω στο ποσό με τα αναδρομικά στο Ε1,στο πινακάκι που βγάζει, το μόνο που αναφέρει για τα αναδρομικά στο είδος αποδοχών είναι “τακτικές αποδοχές” και δε λέει τίποτα για ποια έτη αφορά (το πεδίο έτος αναφοράς είναι κενό).Οπότε τι κάνω;Πρέπει να πάρω τηλέφωνο στο ΥΠ.ΕΘ.Α να ρωτήσω αναλυτικά για τη βεβαίωση αποδοχών που βγήκε για τα αναδρομικά ποια έτη αφορά;Μήπως δε χρειάζεται να κάνω τίποτα αφού δεν αναφέρει τίποτα στο Ε1 για ποιο έτος αφορούν τα αναδρομικά;

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Giannis
10 Απριλίου 2016 21:54

Τα ποσά που εμφανίζονται στον πίνακα Ε1 της δήλωσης μας, έχουν συμπληρωθεί και αποσταλεί με ευθύνη του φορέα που τα χορήγησε (ΓΛΚ, Γενικά Επιτελεία, Μετοχικά Ταμεία) σε ηλεκτρονική μορφή προς την ΓΓΠΣ και προστίθεται αυτόματα με βάση τον Α.Φ.Μ. και εμφανίζονται στον πίνακα του καθενός μας.

Προφανώς δεν έχουν συμπλήρωση όλα τα πεδία της σχετικής ηλεκτρονικής εφαρμογής με αποτέλεσμα να μην εμφανίζεται το έτος.

Στις βεβαιώσεις που εξέδωσε η Π.Α. γράφουν και το έτος και στον πίνακα του Ε1 εμφανίζει το έτος που αφορούν.

Εκτιμώ ότι θα πρέπει πρώτα από όλα να πάρεις την βεβαίωση αποδοχών για να δεις τι γράφει να διασταύρωσης τα ποσά και αν δεν αναφέρεται και αυτή σε έτος που αναφέρονται τα ποσά, να επικοινωνήσεις με το ΓΕΣ για διευκρινήσεις.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
10 Απριλίου 2016 22:15

Αναφέρομαι στους απόστρατους της ΠΑ.

Ίσως κάποιοι δεν γνωρίζουν ότι για τα έτη 2012-2014 που ήταν ε.ε. μπορούν να κατεβάσουν ετήσια βεβαίωση αναδρομικών αποδοχών από το site του haf.gr που βλέπουν τη μισθοδοσία τους οι ε.ε. (υπάρχει σχετικό link στο site αυτό) οπότε και θα δουν ότι πέραν από τα αναδρομικά στη σύνταξή τους στο 2014 υπάρχουν και αναδρομικά που πρέπει να δηλώσουν για τους μισθούς ετών 2012-2013. Ας δοθεί η σχετική προσοχή λοιπόν!!!

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Απριλίου 2016 23:49

Johnny B:
Σε ευχαριστούμε για την διευκρίνιση , ομολογώ δεν το γνώριζα.:D

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
10 Απριλίου 2016 23:57

παραθέτω το link που προανέφερε ο Johnny B.

https://pay.haf.gr/login

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Απριλίου 2016 14:06

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

Επειδή όταν πήγα στην Εφορία και μου ζήτησαν οι συνοδευτικές βεβαιώσεις που κατεβάζουμε εμείς της ΠΑ από το haf.gr μισθοδοσίας με τις αναδρομικές αποδοχές δεν έχουν υπογραφές, στρόγγυλη σφραγίδα, απλά κάτι ονόματα γράφονται, θα πρέπει να δείτε το φορέα έκδοσης (πάνω αριστερά) μάλλον η τελευταία Μονάδας αποστρατείας όπου το Τμ.ΟΙΚ. θα πρέπει να ρίξει τις τζίφρες και την στρόγγυλη για να αποδεχτεί η εφορία την βεβαίωση ως επίσημο έγγραφο!!!

Πάντως με την ησυχία σας, υπάρχει διορία μέχρι 31/12/16 και το σύστημα των εφοριακών παρόλο που δέχεται τις συμπληρωματικές, δεν “άνοιξε” ακόμα για να τις “τρέξει”…απλά τις παραλαμβάνουν…

ΣΠΑΡΟΣ
ΣΠΑΡΟΣ
10 Απριλίου 2016 10:18

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΤΟ ΒΟΗΘΗΜΑ(ΕΛΟΑ) ΠΟΥ ΠΗΡΕ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΤΟ 2015 ΣΤΑ 25 ΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΗΛΩΣΕΙ Η ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΩΔΙΚΟ

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  ΣΠΑΡΟΣ
10 Απριλίου 2016 11:25

ΣΠΑΡΟΣ: Καλημέρα :
Διάβασε το Παρακάτω Σχόλιο: http://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-1/#comment-26472

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
9 Απριλίου 2016 22:46

Σε εμενα[ημουν εν.εν το 2012 και 2013]το Γ.Λ.Κ στην βεβαιωση αποδοχων συνταξιουχου μου γραφει στο ιδιο εγγραφο απο επανω τα ποσα για το 2015 και απο κατω καπιοα ποσα του 2014.Το δε εγγραφο του ΓΕΣ[για τα αναδρομικα εν.εν]μου γραφει μονο αναδρομικες αποδοχες απο 1/1/2015 εως 31/12/2015.Υποψιν οτι τα αναδρομικα τα πηρα εφαπαξ και απο τους δυο φορεις και ειναι τα ποσα που γραφουν αυτα τα δυο εγγραφα.

αδρομικα τα πηρα εφαπαξ και απο τους δυο φορεις και ειναι τα ποσα που αναγραφονται σε αυτα τα δυο εγγραφα.

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
9 Απριλίου 2016 23:20

Δες την παρακάτω ανάρτηση και δες στο taxis πως είναι περασμένα.
http://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-2/#comment-26526

NIKOS A.
NIKOS A.
9 Απριλίου 2016 22:02

>> Tα αναδρομικά που εδόθησαν (και συνεχίζονται να δίνονται στις μηνιαίες αποδοχές μας) αφορούν τα έτη 2012, 2013, 2014, καθόσον οι αποδοχές μας πρέπει να “έρθουν” στα επίπεδα του Αυγ 2012, σε εκτέλεση των αποφάσεων του ΣτΕ (2192/14, 2193/14) και σύμφωνα με την εφαρμογή του Ν. 4307/2014, άρθρο 36. >> Να θυμίσω ότι σύμφωνα με την υπ. αριθμ.’ οικ.2/88371/ΔΕΠ που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ/3093Β/18-11-14 : α. Στις 27/11/14 εδόθησαν άπαξ τα αναδρομικά από: 1/7/14 έως 30/11/14 (5 μηνών) β. Τα αναδρομικά από: 1/8/12 έως και 30/6/14 συνεχίζονται να δίδονται σε 36 ισόποσες μηνιαίες δόσεις από: 27-1-2015 έως και 31-12-2017. Ως εκ τούτου, γεννώνται τα εξής ερωτήματα και παρακαλώ όποιος συνάδελφος γνωρίζει ας μας απαντήσει: Ερώτηματα : ————- >>1. Γιατί στους συνταξιούχους στρατιωτικούς – αστυνομικούς η βεβαίωση συντάξεων του ΓΛΚ για το 2015 αναγράφει: “αναδρομικά 2014” μόνο και δεν έχει επιμερίσει αναλυτικά κατά έτος (2012, 2013 & 2014) , όπως ορθώς αναγράφεται αναλυτικά στις βεβαιώσεις αποδοχών των εν. εν. συναδέλφων. ??? >>2. Άρα οι συνταξιούχοι θα υποβάλουμε τροποποιητική δήλωση μόνο για το… Διαβάστε τη συνέχεια »

σταυρος
σταυρος
Απάντηση σε  NIKOS A.
9 Απριλίου 2016 22:19

εγώ φίλε δεν υποβάλω τίποτα, ο φόρος εισοδήματος έχει παρακρατηθεί και η έκτακτη εισοφράς αλληλεγγύης, άρα τζάμπα κόπος

σταυρος
σταυρος
Απάντηση σε  NIKOS A.
9 Απριλίου 2016 22:27

στους εν ενεργεία δεν βγάζει τίποτα και δεν δηλώνουμε τίποτα σε προηγούμενα έτη, τώρα γιατί το ΓΛΚ τα μπερδεύει δεν μπορώ να καταλάβω, πάντος σε έχουνε κρατήσει τον φόρο και την έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης όταν άρχισες να τα πέρνεις τα χρήματα αν θυμάμαι καλά από το 2014, τότε οι φόροι αποδόθηκαν στο κράτος, άρα οι τροποποιητικές δηλώσεις δεν έχουν καμία αξία, έχουν φορολογηθεί αυτά τα ποσά το 2014, απλώς λόγω έλλειψης κονδυλίων στα δίνουνε με δόσεις

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  σταυρος
9 Απριλίου 2016 23:30

Δεν είναι έτσι όπως τα λες σε ότι αφορά τις κρατήσεις. Και αυτά που λαμβάνουμε κάθε μήνα υπόκεινται σε κρατήσεις, αυτό τι σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να κάνουμε φορολογικές δηλώσεις. Είμαστε υποχρεωμένοι να τα δηλώσουμε. Τώρα αν εσύ δεν θες, είναι δικαίωμα σου να το κανείς, αναλαμβάνοντας και τις εύθηνες της πράξης σου αυτής, και ελπίζω να μην συμμεριστούν άλλοι συνάδελφοι αυτό που λες.

σταυρος
σταυρος
Απάντηση σε  Γιάννης
10 Απριλίου 2016 13:16

στους εν ενεργεία είναι υπολογισμένα μέσα στο ετήσιο ποσό τι να δηλώσης έξτρα

ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
Απάντηση σε  σταυρος
10 Απριλίου 2016 13:59

Φίλε Σταύρο, είμαι συνταξιούχος αστυνομικός από το 2011 και έχω φίλο αστυνομικό εν ενεργεία και κάθε χρόνο κάνουμε μαζί τις φορολογικές δηλώσεις. Για τον φίλο μου λοιπόν που είναι εν ενεργεία, ακόμη, στο Ε 1 που θα κάνει φέτος για τα εισοδήματα του 2015, η βεβαίωση αναγράφει (π.χ τακτικές αποδοχές 2015 φορολογητέο ποσό 15.000 ευρώ, πρόσθετες αποδοχές 2015 φορογητέο ποσό 2.000 ευρώ και μετά αναδρομικές αποδοχές για έτος 2012 φορολογητέο ποσό 70 ευρώ, αναδρομικές αποδοχές για το έτος 2013 φορολογητέο ποσό 170 ευρώ, αναδρομικές αποδοχές για το έτος 2014 φορογητέο ποσό 84 ευρώ. Στον κωδικό 301 για το έτος 2015 του αναγράφει φορολογητέο ποσό 17.000 ευρώ και όχι (15.000+2000+70+170+84=17324). Άρα δεν είναι υπολογισμένα μέσα στο ετήσιο ποσό όπως αναφέρεις. Επομένως ο εν ενεργεία συνάδελφός μου οφείλει να κάνει τροποποιητικές για το 2012, 2013 και 2014 αναγράφοντας για κάθε έτος στον κωδικό 301 τα ανάλογα ποσά 70, 170, 84. Εννοείται ότι για κάθε έτος έχει και αναλογούν και παρακρατηθέντα φόρο.

σταυρος
σταυρος
Απάντηση σε  Γιάννης
10 Απριλίου 2016 13:20

εάν θέλεις να τα δηλώσης να τα γράψεις στο έτος που χορηγήθηκαν το 2014, αυτά έχουν υπολογισθεί και έχουν γίνει κρατήσεις βάσει των συντελεστών φόρων που ίσχυαν τότε, το ότι στα δείνουν σταδιακά και σε δόσεις δεν παίζει ρόλο, μπορεί να σου έδωναν όλο το ποσό μαζί, αυτά αφορούν απόφαση του 2014

Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  σταυρος
10 Απριλίου 2016 17:38

Στο ΣΞ στο taxisnet πέρασαν στους Κωδικούς 301 και 302 συνολικά το ποσό (συμπεριλαμβάνονται δηλαδή και τα αναδρομικά) .

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  σταυρος
10 Απριλίου 2016 22:31

Σταύρο,

από συναδέλφους τους ΣΞ ενημερώθηκα ότι δεν πέρασαν φέτος τίποτα παραπάνω από το εισόδημα του 2015 (σύνταξη, μισθός).

Τα αναδρομικά σύνταξης ή μισθών αναγράφονται σε πινακάκι όταν επιλέξεις τα ποσά που έλαβες και θα τα δεις όλα εκεί, αλλά σου γράφει ότι θα χρειαστεί να κάνεις “συμπληρωματική δήλωση” για το αντίστοιχο έτος….οπότε μην λες ότι τα έχουν συμπεριλάβει αυτόματα στο φετινό εισόδημα…είναι λάθος αυτό!

Arampgeo
Arampgeo
9 Απριλίου 2016 18:23

ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΤΟ ΕΛΑΒΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟΝ 3ο ΤΟΥ 2016 ΤΟ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΝ ΝΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΩΔΙΚΟ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
Απάντηση σε  Arampgeo
9 Απριλίου 2016 18:29

Καλοφάγωτο και μην βιάζεσαι ακόμη δεν το πήρες και θέλεις να το δηλώσεις. Εφόσον το πήρες τον ΜΑΡΤΙΟ του 2016 θα το δηλώσεις στην φορολογική δήλωση που θα κάνεις το 2017.

G.G.
G.G.
9 Απριλίου 2016 13:51

Οδηγίες για την συμπλήρωση της δήλωσης.
http://www.publicrevenue.gr/kpi/public/blog/attach/files/rss/odigies_fefp_2015.pdf

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
9 Απριλίου 2016 16:09

Όποιος διαβάσει αυτόν τον οδηγό δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω!

Σε ευχαριστούμε!

Γιάννης
Γιάννης
9 Απριλίου 2016 13:12

καλησπερα μου εχει βγαλει και εμενα στο ταξις τρια ποσα απο το υπουργειο δημοσιας ταξης και στο ειδος αποδοχων “γραφει αναδρομικα αποδοχων εκτος συνταξεων που φορολογουνται στο ετος που αναγονται (υποβαλτε τροποποιητικη δηλωση στα ετη που αφορουν) χωρις να αναφερει καθολου για ποιο ετος ειναι. εχουν γινει ομως κρατησεις . τι γινεται με αυτα ? ειναι για την τωρινη δηλωση η για τιποτε αλλο? δεν φαινονται πουθενα ομως στην τωρινη δηλωση. ευχαριστω .

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Γιάννης
9 Απριλίου 2016 13:25

Σε μένα πάντως όταν κάνω κλικ πάνω στο ποσό στο Ε1 (όχι στον κωδικο 301 ή 303) μου βγάζει πίνακα και αναφέρει και το έτος.
Στην βεβαίωση αποδοχών που πήρες δεν γράφει στα ποσά σε ποιο έτος αναφέρονται, για να το διασταυρώσεις με αυτά από το taxis για να δεις σε ποιο έτος θα τα δηλώσεις.
Πάντως σε κάθε περίπτωση αυτά αφορούν αναδρομικά και θα πρέπει να γίνουν τροποποιητικές.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Δήμος
9 Απριλίου 2016 18:24

σε ευχαριστω δημο. ειμαι συνταξιουχος απο τον 10-2014. βρηκα απο εκει που λες οτι τα τρια ποσα αφορουν τα ετη 2012-2013-2014. πρεπει να κανω τρεις τροποποιητικες δηλαδη δηλωσεις για μικρα ποσα στα οποια εχουν κρατηθει οι φοροι? αυτο μου λες?

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
9 Απριλίου 2016 22:58

Ακριβώς συνονόματε, θα πρέπει να κάνεις συμπληρωματικές και για τα τρία χρόνια (2012, 2013, 2014) όσο μικρά και αν είναι τα ποσά.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Γιάννης
9 Απριλίου 2016 23:55

οκ σας ευχαριστω παιδια για την βοηθεια

Takis
Takis
9 Απριλίου 2016 11:42

Επειδή τα αναδρομικά αφορούν και σε αποδοχές που ήμασταν ε.ε. αυτές θα πρέπει να δηλωθούν στο 301 – 302, μην μπερδευτούμε ότι είμαστε συνταξιούχοι και το δηλώσουμε στον 303 – 304.
Επίσης αναγράψτε και τον λογαριασμό κατάθεσης (ΙΒΑΝ) στην απίθανη έως μηδαμινή περίπτωση που κάποιος θα έχει επιστροφή.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Takis
10 Απριλίου 2016 12:49

Ναι, αυτά θα δηλωθούν σαν μισθός στα αντίστοιχα έτη όχι σαν αναδρομική σύνταξη. Άλλωστε το γράφει καθαρά, αποδοχές μισθοδοσίας και όχι συντάξιμες αποδοχές… Σωστή η επισήμανσή σου, Τάκη!

ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
9 Απριλίου 2016 00:39

Τα εντυπα Ε1 απο που τα εκτυπωνεις ΜΙΤΣOΣ -ΕΛ.ΑΣ? Εκτυπωνεις απο καπου νεα λευκα η των αντιστοιχων ετων τα κατατεθημενα και δουλευει μπλανκο?

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
9 Απριλίου 2016 07:17
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
9 Απριλίου 2016 20:34

Ευχαριστω πολυ. Κατι επιπλεον, στη συμπληρωματικη γραφουμε μονο τα αναδρομικα η αντιγραφουμε και ολα τα υπολοιπα της εκαστοτε φορολ. δηλωσης?

Takis
Takis
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
9 Απριλίου 2016 23:50

Μόνο ποσά που που γράφει η βεβαίωση.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
10 Απριλίου 2016 19:28

Χρήστο άκου

π.χ. έχεις αναδρομικά για το 2013 (το ίδιο θα κάνεις για κάθε έτος ξεχωριστά). Εκτυπώνεις την σχετική βεβαίωση με τα αναδρομικά.

Πηγαίνεις μέσω της σελίδας που υποβάλλεις φορολογική δήλωση στο taxisnet και επιλέγεις το έτος 2014 (επειδή τότε έκανες την δήλωση για το 2013 και εκτυπώνεις εις διπλούν “κενό Ε1” (θα δεις κάτω από τον τίτλο του εντύπου ότι αναφέρεται στην περίοδο έτους που ζητάς) και εκεί συμπληρώνεις και στα δύο έντυπα τα στοιχεία σου στην αρχή. Δεν συμπληρώνεις τίποτα από τα πληροφοριακά στοιχεία στους πίνακες αλλά πας κατευθείαν στο 301 αν ήταν καθαρός μισθός ή 303 αν ήταν καθαρή σύνταξη, έπειτα στα 313 και 315 βάζεις τους φόρους και τέλος στο 333 βάζεις την εισφορά αλληλεγγύης…μην ξεχνάς, συμπληρώνεις τράπζα και ΙΒΑΝ (μπας και…), γράφεις κάτω-κάτω την ημερομηνία και υπογράφεις…πατ κουτ έτοιμη εις διπλούν η συμπληρωματική δήλωση και τσουπ στα χέρια του εφοριακού μαζί με την βεβαίωση….σου δίνει πίσω αντίγραφο σφραγισμένο και έφυγες! Περιμένεις λίγες μέρες και βλέπεις στην πληροφόρησή σου στο taxisnet αν υπάρχει υποχρέωση επιπλέον φόρου…

ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Απριλίου 2016 23:33

Ευχαριστω JOHNNY B. Αλλη μια φορα κατανοητος και κατατοπιστικος.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
8 Απριλίου 2016 20:26

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΤΑΞΙΣ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΟ 2012 ΚΑΙ ΤΟ 2013 ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΕΝ.ΕΝ.ΤΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ?ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΔΑ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ?????

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
8 Απριλίου 2016 21:39

Δες την παρακάτω ανάρτηση σου και ίσως σου θυμίσει κάτι, για το πότε πήρες αυτά τα αναδρομικά.
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-60/#comment-13021

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
9 Απριλίου 2016 10:44

http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-161/#comment-25767

Είσαι σίγουρος ότι δεν τα είδες στο λογαριασμό σου στις 27-1-2015 ?

Τα αναδρομικά παρελθόντων ετών, θα πρέπει να δηλωθούν με τροποποιητικές φορ. δηλώσεις.

ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
8 Απριλίου 2016 14:35

Στην βεβαίωση αποδοχών για τα εισοδήματα του 2015 από το ΓΛΚ, μου είχε και κάποιο ποσό αναδρομικών από το 2014. Σήμερα λοιπόν πήγα στην ΔΟΥ της περιοχής μου προκειμένου να κάνω τροποποιητική για πέρυσι και τελείωσα σε 15 λεπτά. Παρακάτω σας παραθέτω τι ακριβώς χρειάζεται για να μην πηγαινοέρχεστε. α) Βεβαίωση αποδοχών του ΓΛΚ, β) 2 έντυπα Ε1 για το έτος που θέλουμε να κάνουμε τροποποιητική (τα εκτυπώνουμε από το Taxis), και συμπληρώνουμε τους κωδικούς 303,313,315 εάν πρόκειται μόνο για υπόχρεο ή και τους κωδικούς 304,314,316 εάν πρόκειται και για σύζυγο με τα ποσά που αναγράφει η βεβαίωση αποδοχών του ΓΛΚ. Η υπάλληλος παραλαμβάνει το ένα έντυπο με την βεβαίωση αποδοχών και υπογράφει στο δεύτερο έντυπο για την παραλαβή και μας το δίνει. Φυσιολογικά σε 2-5 εργάσιμες μπαίνοντας στο Taxis με τους κωδικούς μας μπορούμε να εκτυπώσουμε νέο Ε1 και νέο εκκαθαριστικό με τα νέα ποσά. Τώρα εάν έχει προκύψει ποσό για πληρωμή θα υπάρχει στην προσωποποιημένη πληροφόρηση του Taxis η σχετική ταυτότητα πληρωμής με την οποία θα πληρώσουμε.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
8 Απριλίου 2016 15:05

Πολύ χρηστική πληροφορία αγαπητέ συνάδελφε. Σε ότι αφορά την εκκαθάριση η πληροφορία είναι από την υπάλληλο της εφορίας ή δική σου εκτίμηση ? και ρωτώ για να δούμε πόσο γρήγορα θα πληρώσουμε τον επιπλέον φόρο.

ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
Απάντηση σε  Kostas
8 Απριλίου 2016 15:09

Από την υπάλληλο της εφορίας.

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
8 Απριλίου 2016 15:38

Για το 2012 και 2013 δέν κατέθεσες, ή θα ξαναπάς

ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
Απάντηση σε  Δήμος
8 Απριλίου 2016 17:08

Είμαι συνταξιούχος και είχα αναδρομικά μόνο για το 2014. Εννοείται ότι όποιος έχει και άλλων ετών αναδρομικά κάνει την ίδια διαδικασία (συμπλήρωση εντύπων Ε1 κάθε έτους χωριστά) και τα καταθέτει όλα μαζί. Προσοχή πρέπει η κατάθεση να γίνει το εργότερο έως 31/12/2016.

Dani
Dani
Απάντηση σε  ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
9 Απριλίου 2016 11:01

Πολύ καλές οι πληροφορίες σου ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ. Ευχαρστούμε!!

Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
10 Απριλίου 2016 12:09

Καλησπέρα μια διευκρίνηση.Στην τροποποιητική συμπληρώνουμε μόνο τα αναδρομικά ποσά ή το άθροισμα των παλαιότερων ποσών συν τα αναδρομικά.Ευχαριστώ εκ των προτέρων

ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
Απάντηση σε  Βαγγέλης
10 Απριλίου 2016 12:20

Μόνο τα αναδρομικά.

Νικος Μπακ
Νικος Μπακ
Απάντηση σε  ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
17 Μαΐου 2016 13:02

Και στη νεα δηλωση που πρεπει να κανουμε εκ νεου,οσοι ειχαμε ηδη υποβαλει δηλωση πριν τις διορθωσεις των αναδρομικων στα εκκαθαριστικα,τι πρεπει να βαλουμε?Μονο τις τακτικες αποδοχες χωρις τα αναδρομικα?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
10 Απριλίου 2016 12:56

Μήτσο,

δες εδώ

http://enstoloi.net/sxolia/forologia/comment-page-2/#comment-26523

Αν η βεβαίωσή σου αναγράφει συντάξιμες αναδρομικές αποδοχές για εκείνα τα έτη, τα βάζεις στο αντίστοιχο έτος ως σύνταξη αλλά αν γράφει (όπως εμένα) αναδρομικές αποδοχές μισθοδοσίας τότε εκείνα τα έτη (που πράγματι ήμουν ε.ε.) θα τα περάσω ως μισθό και όχι ως σύνταξη στη συμπληρωματική δήλωση που θα κάνω.

Εδώ είμαστε για να το συζητήσουμε αν υπάρχει αντίλογος.

ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Απριλίου 2016 13:14

johnny Β. Αρχικά ενημέρωσα για (μονο όσους έχουν ανδρομικές συντάξιμες αποδοχές) και αναγράφονται για κύριες συντάξεις στους 303-304 και για επικουρικές – μερίσματα 321-322. Εννοείται εφόσον υπάρχουν αναδρομικές αποδοχές μισθοδοσίας για εν ενεργεία, θα μπουν στους 301-302.

ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
Απάντηση σε  ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
10 Απριλίου 2016 13:16

Και επ΄ευκαιρίας, όταν θα έχω νεώτερα για την εκκαθάριση της τροποποιητικής που έκανα στις 8/4/2016, για τα αναδρομικά θα ενημερώσω μέσω του site.

ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
13 Απριλίου 2016 21:28

Καλησπέρα φίλε μου.Ευχαριστούμε για τις πολύ καλές πληροφορίες σχετικά με τη δήλωση αναδρομικών.Μια ερώτηση αν γνωρίζεις….Τα στοιχεία της συζύγου ( όνομα κλπ) τα συμπληρώνουμε στην τροποποιητική δήλωση που θα κάνουμε;;; Την υπογράφει;;;Εννοείται ότι δεν έχει αναδρομικά…..

ΝΙCK A. - Π.Α.
ΝΙCK A. - Π.Α.
Απάντηση σε  ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
17 Μαΐου 2016 00:32

Είμαι εν.εν συνάδελφος και κατέθεσα την 5/5/16 τροποποιητική δήλωση Ε1 για τα έτη 2012 και 2013. Για τους εν.εν συναδέλφους εκτός από το έντυπο που βγαίνει από τις σημειώσεις του Ε1 από το σύστημα taxis, χρειάζεται απαραίτητα και Φ/Α για κάθε έτος ξεχωριστά της βεβαίωσης αποδοχών έτους 2015 της Υπηρεσίας μας, ειδάλλως ΔΕΝ δέχονται τη συμπληρωματική δήλωση Ε1.
Μέχρι σήμερα 17/5/16 δεν έχει γίνει η συμπληρωματική εκκαθάριση για τα έτη αυτά. Στον εφοριακό που παρέλαβε τη δήλωσή μου, σε ερώτησή μου για το πότε θα γίνει η νέα εκκαθάριση για τα έτη αυτά, μου απάντησε ότι δεν θα γίνει πολύ σύντομα. Ίσως από το Σπετ. 16 και μετά. ΔΥΣΤΥΧΩΣ. !!!

Giannis
Giannis
8 Απριλίου 2016 07:14

Στο ποσό που αναφέρετε κάποιοι για τα αναδρομικά.Συγκεκριμένα σε μένα όταν μου ανοίγει το πινακάκι με τα εισοδήματα που είχα δεν αναφέρει πουθενά ότι το ποσό των αναδρομικών είναι άλλων ετών (στο πεδίο έτος αναφοράς,όπως είδα σε κάποια παραδείγματα σε μια σελίδα,αναφέρεται ότι αφορά το έτος 2012 κλπ) ή οτιδήποτε για συμπληρωματική δήλωση.Απλά όπως αναφέρεται ως εισόδημα η σύνταξή μου έτσι και αυτό το ποσό των αναδρομικών,απλά διαφέρει ο φορέας που μου πιστώνει το ποσό αυτό(Υπουργείο Εθνικής Άμυνας).Επίσης δεν έχω κάποιο χαρτί,βεβαίωση αποδοχών που να λέει αυτό το ποσό αντιστοιχεί στο ποσό αναδρομικών του 2012 κ.ο.κ οπότε τι συμληρωματική δήλωση θα κάνω αν χρειάζεται…είναι λίγο μπέρδεμα νομίζω.Από τη στιγμή που δηλώνεται στο Ε1 του 2016 το ποσό των αναδρομικών (και τουλάχιστον σ εμένα δεν αναφέρει στο πινακάκι με τα εισοδήματα ότι πρόκειται γι άλλο έτος ή ότι χρειάζεται συμπληρωματική δήλωση) ποιος ο λόγος να γίνει συμπληρωματική δήλωση;Δεν αποκρύπτουμε κάτι.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Giannis
8 Απριλίου 2016 09:17

Κλίκαρε επάνω στο χρηματικό ποσό που αναγράφεται στον κωδικό 303 και θα λάβεις την απάντηση που ψάχνεις.
Όσο για τις βεβαιώσεις αυτές έχουν εκδοθεί από τους φορείς που αναγράφουν το έτος που αναφέρονται οι αποδοχές.
Είναι στην ευθύνη του φορολογουμένου να τις αναζητήσει ή όχι από τον φορέα προκείμενου να ενημερωθεί, και το κυριότερο να διασταυρώσει αν τα ποσά που αναγράφονται στις βεβαιώσεις είναι αυτά που έλαβε και έχουν μεταφερθεί σωστά στο taxis.

Giannis
Giannis
Απάντηση σε  G.G.
9 Απριλίου 2016 02:38

Αυτό το ξέρω,με το κλικ ότι εμφανίζει τις λεπτομέρειες για το κάθε ποσό.Απλά στο ποσό των αναδρομικών δεν εμφανίζει κάποιο έτος αναφοράς (2012 κ.ο.κ).Είναι τα ίδια πεδία συμπληρωμένα όπως ακριβώς για τα ποσά της σύνταξης,ΕΚΟΕΜΣ και ΜΤΣ.Όσον αφορά τη βεβαίωση των αναδρομικών τη βρήκα σήμερα γιατί τώρα έμαθα τον αριθμό φακέλου μου και μπόρεσα να μπω στο σύστημα με τις ηλεκτρονικές βεβαιώσεις.Το μόνο όμως που αναφέρει η βεβαίωση εκτός από τις λεπτομέρειες για τις κρατησεις,ποσά κλπ είναι στο πάνω μέρος αριστερά που αναγράφει ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ Ν.4307/2014.Αυτό.Ούτε για ποια έτη αφορά ούτε τίποτα άλλο.Το ποσό αυτό το πήρα εφάπαξ,δε ξέρω αν παίζει ρόλο.

Giannis
Giannis
Απάντηση σε  Giannis
9 Απριλίου 2016 02:42

Μπερδεύτηκα με τα έτη ότι πρέπει τα αναδρομικά να αφορούν όλα τα έτη (2012,2013,2014).Φαντάζομαι θα κάνω συμπληρωματική δήλωση μόνο για το 2014 εφόσον λέει ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ Ν.4307/2014

Mike
Mike
Απάντηση σε  Giannis
8 Απριλίου 2016 10:12

Όσοι συνάδελφοι έχουν λάβει τα αναδρομικά (50% της απόφασης του ΣΤΕ), μπορούν να μπουν στο haf.gr/διαδικτυακές υπηρεσίες/ μισθοδοσία προσωπικού, όπου αναγράφοντας ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και ΑΣΜΑ να λάβουν βεβαίωση αποδοχών έτους 2015, όπου και φαίνονται αναλυτικά τα ποσά των αναδρομικών και τα έτη που αφορούν για να υποβληθούν συμπληρωματικές δηλώσεις παρελθόντων ετών.

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Mike
8 Απριλίου 2016 10:45

http://enstoloi.net/voithimata/sindesmi/
Υπάρχουν ολοι οι συνδεσμοι