Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 107 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Κώστας
Κώστας
11 Ιουλίου 2016 13:53

καλημέρα
όσων αφορα τα 35 έτη μια ερώτηση
Για παλαιούς ασφαλισμένους (έχω 34 έτη μαζι με σχολη ) φεύγω αυτεπαγγελτα στα 35 χρονια η έχω δικαίωμα και + 3 χρονια ακόμη ?
Κύριε Αχιλλεα αν μπορείτε να μου απαντήσετε
Σας ευχαριστώ

ΘΕΟΔΟΣΗΣ
ΘΕΟΔΟΣΗΣ
9 Ιουλίου 2016 18:35

ΈΦΥΓΑ ΜΕ 31 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ 5 ΜΑΧΙΜΑ, ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΦΗ 21-06 -2016. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΊΝΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΛΛΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΜΟΥΝ, ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ Ε.Ε ΜΕ Ε.Α ΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΧΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΥΓΧΑΡΗΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ Κ. ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ, ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΚΕ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΥΑΛΑ ΔΕΝ ΣΩΖΕΤΑΙ .

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΘΕΟΔΟΣΗΣ
9 Ιουλίου 2016 20:01

Θεοδόση να ξέρεις ότι κάποια στιγμή, ελπίζω σύντομα, θα γίνει η πολυαναμενόμενη εθνική αφύπνιση και τότε ποιός θα τους σώσει δαύτους, δεν ξέρω….

ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Ιουλίου 2016 19:03

Πές τα Χρυσόστομε <>…!!!

σ
σ
Απάντηση σε  ΘΕΟΔΟΣΗΣ
10 Ιουλίου 2016 14:12

σωστός, είναι απαράδεκτοι με το νέο ασφαλιστικό ν/σ που έκαναν, οι μεταβολές γίνονται σταδιακά για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στους ασφαλισμένους που έχουν αρκετά χρόνια υπηρεσίας και στο δημόσιο

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  σ
10 Ιουλίου 2016 17:51

ΘΕΟΔΟΣΗ,
τί σημαίνει “έφυγα … ενώ θα ήθελα να παραμείνω” ?
Σε αποστράτευσαν με 31 χρόνια υπηρεσίας ή αιτήθηκες ο ίδιος την αποστρατεία σου?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
10 Ιουλίου 2016 19:01

…εννοεί ότι έμμεσα τον εξανάγκασαν σε φυγή μπας και σώσει κάνα ευρώ παραπάνω στη σύνταξη προφανώς για την οικογένεια του. Αλλά αυτό που γίνεται με τις συντάξεις των ένστολων θα το βρει μπροστά του ο κ. ΥΕΘΑ και ας νομίζει ότι πράττει καλώς ως κυβερνητικός εταίρος….που είναι οι περιβόητες κόκκινες γραμμές του….???

billy
billy
Απάντηση σε  ΘΕΟΔΟΣΗΣ
10 Ιουλίου 2016 22:36

Θεοδόση,έχεις απόλυτο δίκιο!!Ο νέος ασφαλιστικός νόμος ΕΚΤΡΩΜΑ, με τον καινούργιο ΕΦΚΑ, ουσιαστικά θέλει να μαντρώσει σε μια καινούργια δεξαμενή, όλο τον δημόσιο τομέα,βάζοντας νέα οικονομικά δεδομένα (ενοείται χαμηλότερα), για να τον ελέγχει καλύτερα.Δοκιμασμένο Γερμανικό μοντέλο ασφάλισης υπαλλήλων του κράτους (η αντίστοιχη ΑΟΚ).Συμπέρασμα:Οι Γερμανοί εταίροι μας,επιβάλλουν αυτό πού θέλουν αυτοί, στους ασθενέστερους της Ε.Ε.Αυτό, δεν το δεχθήκανε μόνο οι Άγγλοι, προς το παρόν, με το BREXIT!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  billy
11 Ιουλίου 2016 15:53

To AOK, είναι ταμείo ασφάλισης ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης,
όχι σύνταξης.
http://en.zuwanderer.aok.de/become-a-member-griechisch/

billy
billy
Απάντηση σε  aero
13 Ιουλίου 2016 09:36

aero,έχεις δίκιο, εγώ μπερδεύτηκα..ευχαριστώ για τη διόρθωση!

cos
cos
8 Ιουλίου 2016 21:02

Καλησπέρα.
Διαβάζοντας το νεο ασφαλιστικό νόμο και ψάχνοντας τα προηγούμενα σχόλια μου δημιουργειται μια απορία που νομίζω πως δεν έχει ταθεί άλλη φορά. Με την ένταξη όλων των ταμείων στο ΕΦΚΑ, πως διαμορφώνεται η αναμονή εκαθάρισης της σύνταξής? Θα περιμένουμε 3 με 4 χρόνια όπως ισχύει τώρα για τους Δ. υπάλληλους και το ΙΚΑ με αποζημίωση περίπου 700ευρώ? και ανάλογη μετάθεση τυο χρόνου πληρωμής του ΕΦΑΠAΞ? Περαστικά μας!

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  cos
8 Ιουλίου 2016 21:55
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  cos
9 Ιουλίου 2016 20:09

Γιάννης Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μία συζήτηση με έμπειρο στέλεχος του ΓΛΚ στις συντάξεις ενστόλων. Ίσως για κάποιους να είναι χρήσιμο. Μου ανέφερε λοιπόν πως ακόμα και οι στρατιωτικοί δεν έχουν κατανοήσει πως από το 2017 τις συντάξεις τους θα τις υπολογίζει και θα τις εκδίδει ο ΕΦΚΑ. Δεν θα υπάρχει ΓΛΚ. Το τωρινό γεγονός της έκδοσης σύνταξης εντός 3 – 4 μηνών παύει να υπάρχει. Θα ισχύει για όλους προσωρινή σύνταξη γύρω στα 500 ευρό και για όσο χρονικό διάστημα απαιτηθεί για να εκδοθεί η συνταξιοδοτική πράξη. Θυμίζω ότι και σήμερα για πολλούς εργαζόμενους παρατηρούνται χρόνοι έκδοσης σύνταξης άνω των δύο χρόνων. Επίσης το θέμα της προσωποποιημένης ενημέρωσης ως προς τα συνταξιοδοτικά θα δυσκολέψει. Και συμπληρώνω εγώ, αν ένας συνάδελφος κάνει να πάρει δύο χρόνια τη συνταξιοδοτική πράξη στα χέρια του για να καταθέσει αίτηση για εφάπαξ και περιμένει άλλο τόσο (τουλάχιστον) για να πληρωθεί μπορούμε να καταλάβουμε ότι τα πράγματα δυσκολεύουν αρκετά από το 2017 σε σχέση και με το πιο πρόσφατο παρελθόν. Αυτό που μπορώ… Διαβάστε τη συνέχεια »

aero
aero
8 Ιουλίου 2016 14:21

Ενδιαφέρουσα είδηση για όσους έχουν στεγαστικό/επισκευαστικό δάνειο
από το Ταμείο Παρακαταθηκών & Δανείων.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=114054243

Ειδικά εκεί που αναφέρει: “…Οι συνεπείς δανειολήπτες θα επιβραβεύονται με επιστροφή 1% επί των τόκων….”

Κώστας ΚΑΧ
Κώστας ΚΑΧ
Απάντηση σε  aero
8 Ιουλίου 2016 16:39

Σε ευχαριστούμε πολύ για την πληροφορία!

ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  aero
8 Ιουλίου 2016 18:32

Καλή είδηση!!!! Το θέμα πάντως είναι μια γενναία μείωση επιτοκίων , γιατί πολλοί είμαστε στο 5% .Σε βάθος 12-15 ετών έχουμε εξοφλήσει το δανειζόμενο κεφάλαιο……Το 1% επί των τόκων ,αμελητέα ελάφρυνση.Στις 5000 αντιστοιχούν 50. Τέλος πάντων, μάζευε ας είναι και ρόγες.

Στέλιος
Στέλιος
Απάντηση σε  aero
8 Ιουλίου 2016 22:14

Αν με το “επιστροφή 1% επί των τόκων” για τους συνεπείς δανειολήπτες , εννοούσαν μείωση κατά 1% του επιτοκίου (δηλαδή από το 5% που είναι περίπου, να πάει στο 4%) , αυτό κάτι θα ήταν…. Επειδή όμως μάλλον εννοούν επιστροφή 1% επί του συνολικού ποσού που κατέβαλε κάποιος για τους τόκους του στεγαστικού του δανείου, δηλαδή για ένα δάνειο 100.000 ευρώ, με 25ετή διάρκεια και μηνιαία δόση περίπου 600 ευρώ, που βρίσκεται στη μέση της περιόδου αποπληρωμής του, το ποσό επιστροφής δεν υπερβαίνει τα 30-40 ευρώ ανά έτος (ήτοι μείωση 3 ευρώ της μηνιαίας δόσης!!!), τότε μιλάμε για το ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ, ειδικά αν ληφθεί υπόψιν οτι: α) τα συγκεκριμένα δάνεια ήταν όλα (και παραμένουν) μηδενικού ρίσκου (αφού αφορούσαν δημ. υπαλλήλους, όπου εκτός από την υποθήκευση του ακινήτου, υπήρχε και δέσμευση σε μισθούς, συντάξεις και εφάπαξ) και χορηγήθηκαν από κρατικό πιστωτικό οργανισμό. Οι ιδιωτικές τράπεζες πολύ καλύτερες διευκολύνσεις κάνουν, και μάλιστα για δάνεια πολύ μεγαλύτερου ρίσκου από αυτά που χορηγούσε το ΤΠΔ, β) Εκτός από την απώλεια του 40-50% των αποδοχών… Διαβάστε τη συνέχεια »

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Στέλιος
9 Ιουλίου 2016 14:53

Αγαπητέ Στέλιο,
η “επιστροφή 1% επί των τόκων” αποτελεί δημοσιογραφική πληροφορία και όχι οριστική ρύθμιση του ΤΠ&Δ.
Στην επίσημη ανακοίνωση
http://www.tpd.gr/wp-content/uploads/2016/nees_rythmiseis.pdf
αναφέρεται ότι τα χαρακτηριστικά των νέων ρυθμίσεων θα εξειδικευθούν από το Δ.Σ. στο αμέσως προσεχές διάστημα.
Αναμένουμε …..
Υ.Γ. προσωπικά πιστεύω ότι θα αποφασίσουν μείωση 1% στο επιτόκιο κι όχι στον τόκο.

Στέλιος
Στέλιος
Απάντηση σε  aero
10 Ιουλίου 2016 12:04

Μακάρι συνάδελφε….
Ας δούμε πως θα πάει,,,,

Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  aero
9 Ιουλίου 2016 18:12

Όσοι πήραν δάνεια από τράπεζες με επιτόκια Euribor και ΕΚΤ έπαιξαν με την τύχη τους.. Πληρώνουν 2% επιτόκιο σε αντίθεση με όλους εμάς που πήραμε από το ΤΠΔ με 5.2% και πληρώνουμε επιπλέον 50% δόση

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Βασίλης
10 Ιουλίου 2016 20:06

“έπαιξαν με την τύχη τους” … και κέρδισαν!

GEORGIOSP
GEORGIOSP
6 Ιουλίου 2016 08:35

Ενδιαφέρουσα ανακοίνωση της ΠΟΣ.
http://www.hellasmil.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=722:2016-07-05-16-47-17&catid=30:2012-03-08-11-16-52&Itemid=63
Ας περιμένουμε την έκδοση της εγκυκλίου αλλά αν ισχύουν οι πληροφορίες της ανακοίνωσης θα ανακουφιστούν από τις συνέπειες των πρόσφατων νομοθετημάτων αρκετοί συνάδελφοι. Μέχρι τότε (την έκδοση της εγκυκλίου) ας κρατάμε μικρό καλάθι.

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
6 Ιουλίου 2016 09:46

Αυτο μεχρι τις 30-6 δεν θα επρεπε να εχει γινει ποιο πριν ωστε να μπορουν να φυγουν οσοι ηθελαν, και παρεμειναν επειδη δεν προλαβεναν να φυγουν ? Σαφως μια τετοια εξεληξη θα αποτελεση καλο πατημα για δικαστικες αποκαταστασεις των θυγομενων

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Δήμος
6 Ιουλίου 2016 10:24

Καμιά υπουργική απόφαση – εγκύκλιος δεν είναι ισχυρότερη του νόμου, καθώς μια απόφαση περί αποχώρησης των στρατιωτικών από την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης αποστρατείας θα εγείρει αντισυνταγματικότητα του μέτρου, εκτός και αλλάξει με νόμο ο οποίος θα έχει αναδρομική ισχύ σχετικά με το πότε διαγράφεται οριστικά ο στρατιωτικός και είναι η ημερομηνία που υπολογίζεται η σύνταξη – μέρισμα – εφάπαξ.
Παρόμοια περίπτωση με τους εκπαιδευτικούς όπου η εξαίρεση έγινε με τον πρόσφατο νόμο και όχι υπουργική απόφαση παρόλα αυτά το ΓΛΚ δεν μπορεί να τον εφαρμόσει. Ίδωμεν….
http://www.newspepper.gr/provlhma-me-ton-ypologismo-syntaksewn-twn-ekpaideftikwn/

Αργυρης
Αργυρης
Απάντηση σε  Γιάννης
6 Ιουλίου 2016 16:28

Γιαννη δίκιο έχεις…. Έχοντας παράδειγμα τους εκπαιδευτικούς, μπορούν αν θέλουν να διευθετήσουν με σωστό τρόπο το θέμα. Η ΠΟΣ πρέπει να παρακολουθεί και να πιέζει για γρήγορες και σωστές αποφάσεις

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Αργυρης
6 Ιουλίου 2016 18:05

Σαφώς έπρεπε από την αρχή λόγω της ιδιαιτερότητας ως προς την διαγραφή των στελεχών των ΕΔ και ΣΑ να έχουν δώσει μια παράταση εφαρμογής του νόμου ικανή να μπορεί να επιλέξει ο καθένας το τι θα κάνει. Άλλωστε όπως ισχυρίζεται και ο Υπουργός Εργασίας, όλοι πρέπει να διέπονται από τους ίδιους κανόνες. Μακάρι εστω και τώρα να υπάρξει κάποια λύση.

ΝΙCK_
ΝΙCK_
Απάντηση σε  GEORGIOSP
9 Ιουλίου 2016 18:55

Aπαντήσεις επί του ανωτέρω θέματος μέσα από μια πλειάδα επιστολών που ακολουθούν, (από το site του ΣΕΕΝΣΑ) :

1. Επιστολή Boυλευτού στο Υπ. Εργασίας και Υπ. Άμυνας για το θέμα:
( http://www.seensa.gr/images/123456.pdf )

2. Απάντηση του Υπ. Εργασίας στον τ. Υπουργό και στον ΣΕΕΝΣΑ για το θέμα:
( http://www.seensa.gr/images/12345.pdf )

3. Απάντηση του Υπ. Άμυνας στον τ. Υπουργό και στον ΣΕΕΝΣΑ για το θέμα:
( http://www.seensa.gr/images/1234.pdf )

Ιδιαίτερα αποκαρδιωτικές (ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ !! ) είναι οι απαντήσεις των Υπουργών Εργασίας και Εθνικής Άμυνας. !!!!
ΕΥΓΕ ΤΟΥΣ.!!!!

ΣΗΜ.: Ο Υπουργός Παιδείας όμως Κος Ν. Φίλης στο Ν. 4389/16 πέρασε τροπολογία για την αίτηση συνταξιοδότησης των εκπαιδευτικών ώστε οι συνταξιοδοτήσεις των εκπαιδευτικών που θα υποβληθούν μέχρι την 31/8/16 , οι συντάξεις των θα υπολογιστούν με το παλιό ασφαλιστικό νόμο.
Δύο μέτρα και δύο σταθμά. !!!
ΜΠΡΑΒΟ ΞΑΝΑ. !!!!!

Στέλιος
Στέλιος
Απάντηση σε  ΝΙCK_
10 Ιουλίου 2016 12:57

ΝICK_ , Όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ (διαβάζοντας τη σχετική αλληλογραφία), μάλλον επιχειρούν να “κλείσουν” την πόρτα για επιπλέον μεταβατικό χρονικό διάστημα έως την 31-8-16 ή (ακόμα καλύτερα) έως την 31/12/16, εντός του οποίου θα μπορούσε ένας στρατιωτικός να υποβάλει αίτηση αποστρατείας και (ανεξαρτήτως της ημερομηνίας διαγραφής του) η σύνταξη του να υπολογιστεί με τον παλαιό τρόπο. Μάλλον όμως αφήνουν “ανοικτό” το παράθυρο για όσους υπέβαλαν αίτηση αποστρατείας έως την 30-6-16. Και το λέω αυτό επειδή οι ανωτέρω απαντήσεις από τα Υπουργεία Εργασίας και Εθνικής Άμυνας, προς τον ΣΕΕΝΣΑ (μέσω του επερωτώντα βουλευτή) έχουν ημερομηνία 29-6-16 και 14-6-16 αντίστοιχα, φαίνεται δηλαδή να είναι προγενέστερες, της συνάντησης της ΠΟΣ με τα ανώτερα υπηρεσιακά στελέχη των Υπουργείων Εργασίας και Οικονομικών, η οποία έγινε την 4-7-16 και όπως προκύπτει από τη σχετική ανακοίνωση της ΠΟΣ, φέρεται μεν να έγινε αποδεκτή η πρόταση της , ώστε τα Στελέχη των ΕΔ και ΣΑ που υπέβαλαν αίτηση αποστρατείας μέχρι και 30-6-2016, να λογίζεται ως αίτηση συνταξιοδότησης και ως ημερομηνία να λαμβάνεται η ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης στη… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΝΙΚ_Α
ΝΙΚ_Α
5 Ιουλίου 2016 21:22

OΣΟΙ ΥΠΕΒΑΛΑΝ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 30/6/16 ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΟΙ, ΚΑΘΩΣ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΤΡΟΠΟ:

http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2016/07/blog-post_59.html
http://eaasartas.blogspot.gr/2016/07/3062016.html?spref=fb
http://www.hellasmil.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=722:2016-07-05-16-47-17&catid=30:2012-03-08-11-16-52&Itemid=63

Δημήτρης
Δημήτρης
5 Ιουλίου 2016 17:50

Αποστρατεύτηκα το έτος 2012 με συντάξιμα έτη 34-3-27 ( έτη – μήνες -μέρες ) και σε ηλικία 51 ετών .Το έτος 2017 και σε ηλικία 55 ετών θα ισχύει η μείωση του 40% για ηλικία < των 55 ετών χωρίς 35 ετία :

χρηστος
χρηστος
5 Ιουλίου 2016 22:17

Κυριε Καρασαβιδη αυτο που συμβουλευετε να κανει ο φιλος μας ο Δημητρης το κανω και εγω [εισαγω στη σελιδα της συνταξης και στο πεδιο “Ηλικια (ετη) 55εως 60 η ανω των60] αλλα δεν αλλαζει το πληροτεο!!! κανω κατι λαθος??

Λεωνίδας Θ.
Λεωνίδας Θ.
Απάντηση σε  χρηστος
5 Ιουλίου 2016 22:56

ΧΡΗΣΤΟ μήπως αποστατεύτητες με 35/35 και την μείωση αυτή ήδη την γλιτώνεις, γιατι αν δοκιμάσεις με λιγότερα χρόνια βγάζει παραπάνω ποσό.

χρηστος
χρηστος
Απάντηση σε  Λεωνίδας Θ.
5 Ιουλίου 2016 23:33

Οντως φιλε Λεωνιδα ειναι οπως τα λες!!! Ευχαριστω!!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Λεωνίδας Θ.
5 Ιουλίου 2016 23:58

Εσύ θα δεις διαφορά όταν πιάσεις τα 60…

Στέλιος
Στέλιος
4 Ιουλίου 2016 15:54

κ. Καρασαβίδη, Θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής: παρατήρησα ότι στη φόρμα υπολογισμού της σύνταξης στην ιστοσελίδα σας, το ποσοστό μείωση σύνταξης σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.10 του αριθ.1 του Ν.4024/11 (δηλαδή η μείωση της πρόωρης αποχώρησης) γίνεται 20% (>1.000€) στα 29, 5 χρόνια +1 ημέρα πραγματικής υπηρεσίας, αν δικαιούσαι φυσικά και την μάχιμη 5ετιά (δηλαδή στα 34,5 χρόνια +1 ημέρα συντάξιμης υπηρεσίας). ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ Ή ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΟΧΙΑ ΤΗΣ ΦΟΡΜΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ; Ρωτάω επειδή 2 τουλάχιστον συνάδελφοι μου που απευθύνθηκαν (τηλεφωνικά) στο ΓΛΚ, τους είπαν ότι η μείωση αυτή ελαττώνεται από το 40% στο 20% , μόνο εάν συμπληρωθούν επακριβώς 35 χρόνια συντάξιμης υπηρεσίας (ούτε ημέρα λιγότερο) και ότι δεν ισχύει εδώ το 34,5 χρόνια +1 ημέρα. Γι’ αυτό άλλωστε και επέλεξα (κι εγώ και οι άλλοι συνάδελφοι) να μην αποχωρήσουμε αρχές Μάιου, που συμπληρώσαμε 29,5 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας + 5 μάχιμα, και συνεπώς υποστούμε τις μειώσεις του νέου τρόπου υπολογισμού της σύνταξης, μόνο και μόνο προκειμένου να αποφύγουμε το «πέναλτι» (40%>1.000€) της πρόωρης συνταξιοδότησης που το… Διαβάστε τη συνέχεια »

Στέλιος
Στέλιος
4 Ιουλίου 2016 22:48

Ευχαριστώ πολύ για τη γρήγορη απάντηση. Αυριο κιολας υποβάλω παραίτηση.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Στέλιος
5 Ιουλίου 2016 00:26

Γνωρίζω από συναδέλφους (πέντε που ήμασταν μαζί στην μονάδα) σειρά 35 από ΣΤΥΑ, με εισαγωγή τον 10-1983 και αποστρατεύτηκαν τον 5-2013 (υπέβαλαν μαζί αίτηση αποστρατείας) δεν τους γίνεται η κράτηση του 40% γιατί προσμέτρησαν το 29+6 σαν ολόκληρο έτος.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Kostas
5 Ιουλίου 2016 01:24

Προς Στέλιο. Όντως για την μείωση 20% αντί του 40% απαιτούνται 35 συντάξιμα χρόνια υπηρεσίας. Μέχρι τις 12/5/2016 με 34 χρόνια , 6 μήνες και μία ημέρα είχες τριάντα πέντε συντάξιμα χρόνια και η κράτηση υπολογίζεται με 20%. Με τον Ν4387/2016 αρθ. 15 παρ 3 όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 2 του Ν4393/2016 καταργήθηκε το bonus των 6 μηνών και πλέον για να συμπληρώσεις 35 συντάξιμα χρόνια απαιτείται η πλήρης συμπλήρωση 35 ετών υπηρεσίας. Η πλήρης διατύπωση της παραγράφου όπως ισχύει σήμερα είναι : 3. Η παρ. 4 του άρθρου 4 του ν. 2084/1992, η παρ. 5 του άρθρου 8 του ν. 2084/1992, καθώς και κάθε άλλη διάταξη που ορίζει διαφορετικά από τις διατάξεις του παρόντος νόμου, καταργείται. Βέβαια ο Ν2084/1992 ισχύει για όσους έχουν καταταγεί μετά την 1/1/1993. Για αυτούς που έχουν καταταγεί μέχρι την 31/12/1992 ισχύει ο ΑΝ1854/1951 (άρθρο 39 παρ. 2). Η πρόταση όμως “ καθώς και κάθε άλλη διάταξη που ορίζει διαφορετικά από τις διατάξεις του παρόντος νόμου, καταργείται.” με προβληματίζει. Ποιος μπορεί… Διαβάστε τη συνέχεια »

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Kostas
5 Ιουλίου 2016 11:08

Αν ηταν να καταργηθη για ολους θα καταργουσαν την παρ. 2 του αρθρου 39 του ΚΠΣΣ.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Kostas
5 Ιουλίου 2016 12:10

Κώστα αν ήθελαν να καταργηθεί ξεκάθαρα για όλους θα έπρεπε να καταργήσουν ΚΑΙ το άρ. 39 παρ 2 του ΑΝ1854/1951 το οποίο ισχύει για τους καταταγέντες μέχρι το 1992 ΚΑΙ τις διατάξεις του Ν2084/1992 που ισχύει για τους καταταγέντες από την 1/1/1993. Συμφωνώ λοιπόν μαζί σου ότι λογικά η κατάργηση πιάνει αυτούς που έχουν καταταγεί μετά την 1/1/1993. Αν όμως ήμουν στα όρια, όπως είναι η περίπτωση του Στέλιου, και έπρεπε να αποφασίσω αν θα πρέπει να υποβάλλω αίτηση αποστρατείας θα είχα την παρακάτω απορία. Αν πραγματικά θέλουν να καταργηθεί ο υπολογισμός συντάξιμου χρόνου μεγαλύτερου του εξαμήνου σαν ολόκληρο έτος μόνο για τους μετά την 1/1/1993 γιατί πρόσθεσαν την πρόταση “ καθώς και κάθε άλλη διάταξη που ορίζει διαφορετικά από τις διατάξεις του παρόντος νόμου, καταργείται.”; Ποια άλλη διάταξη είχαν στο νου τους αφού υπάρχουν μόνο δύο τέτοιες διατάξεις (1951 & 1992); Για αυτό το λόγο έγραψα ότι θα προσπαθούσα να ξεκαθαρίσω αυτό το θέμα πριν πάρω την απόφαση μου. Προσωπικά πιστεύω ότι το θέμα θα ξεκαθαρίσει είτε με την… Διαβάστε τη συνέχεια »

Alex4935
Alex4935
Απάντηση σε  Στέλιος
5 Ιουλίου 2016 08:06

Στέλιο και εγώ αυτό θα σου έγραφα που αναφέρει ο GEORGIOSP. Εγώ έκανα την αίτηση τον Μάρτιο και δεν είμαι σίγουρος αν με πιάνει αυτή η τροπολογία η όχι. Από ότι έχω διαβάσει φαίνεται να αφορά τους 93 και μετά. Πάντως θέλει ξεκαθάρισμα πριν την υποβάλεις, και αν μάθεις κάτι ενημέρωσε μας.

Alex4935
Alex4935
Απάντηση σε  Alex4935
5 Ιουλίου 2016 08:15

Και να προσθέσω ότι για μένα θα υπάρχει και κάποια ελπίδα δικαστικά γιατί η τροπολογία ψηφίστηκε δυο μήνες μετά.

Στέλιος
Στέλιος
Απάντηση σε  Στέλιος
5 Ιουλίου 2016 11:42

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Προσπαθώ απο το πρωϊ να επικοινωνήσω με το ΓΛΚ (μήπως μπορέσουμε τελικά να βγάλουμε άκρη, σχετικά με το εαν εξακαλουθεί να ισχύει μετα τις 12/5 το 29,5χρονια+6μήνες+1ημέρα=30χρόνια, για τους παλαιούς ασφαλισμένους) αλλά μέχρι στιγμής δεν σηκώνουν καν το τηλέφωνο. Οταν θα έχω νεώτερα θα σας ενημερώσω σχετικά.

Στελιος
Στελιος
Απάντηση σε  Στέλιος
5 Ιουλίου 2016 16:13

Τελικά γύρω στις 13,30 κατάφερα να μιλήσω τηλεφωνικά με το ΓΛΚ, με το τμήμα που είναι αρμοδιο για τους στρατιωτικούς. Ο υπάλληλος μου είπε οτι ως προς τις κρατήσεις του Ν.4024/11 εξακολουθεί να ισχύει οτι με 34,5 χρόνια +1 ημέρα συντάξιμης υπηρεσίας, η μείωση είναι 20%, (ενώ με λιγότερο συντάξιμο χρόνο η εν λόγω μείωση γίνεται 40%), και σε αυτό ήταν κατηγορηματικός. Μου είπε επίσης, (αν και αυτό δεν το πολυκατάλαβα) οτι οι μήνες επακριβώς (δηλαδή 34,7 χρόνια και όχι 35,0 ) υπολογίζονται μόνο ως προς τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος. Βέβαια, ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος με αυτούς, ειδικά οταν βρίσκεσαι σε μια μεταβατική περίοδο, αφού όπως ανέφερε και ο συνάδελφος GEORGIOSP, μέχρι να εκδοθούν οι πρώτες συνταξιοδοτικές πράξεις με εφαρμογή του νέου νόμου, μπορεί να υπάρξει κάποια ερμηνευτική εγγύκλιος η οποία να αντιμετωπίζει αλλίως το ζήτημα. Εν πάση περιπτώση, εγώ δυστυχώς δεν έχω αλλο χρονικο περιθώριο να περιμένω, αύριο υποβάλλω αίτηση αποστρατείας και θα προσπαθήσω, αν πετύχω κάποιον συνεννοήσιμο πάνω στο επιτελείο, να τον παρακαλέσω να μου… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
5 Ιουλίου 2016 19:33

κ καρασαβιδη σας παρακαλώ εξηγηστε μου σχετικά με τα προαναφερόμενα γιατί ανυσηχω εάν ή συζηγος μου ΕΛ.ΑΣ ημ εισ σχολής 28/6/1993 παλιά ασφαλισμένη (βεβαίωση ΙΚΑ 910 ένσημα) έχει κατοχυρώσει 24/5 κ1ημερα έως τέλος 2014 κ χρειάζεται με τα πέναλτυ 30.5 ακριβώς συνταξιμα γιατί σκοπεύει να υποβάλλει αίτηση παραίτησης . Μη τυχόν την πατήσει κ δεν έχειΘΕΜΕΛΙΩΣΗ. Σας παρακαλώ περιμένω απάντηση !!!

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΟΣ
5 Ιουλίου 2016 23:12

Για καταταξη απο 1-1-1993 και μετα καταργηθηκε η διαταξη που τα 24+6=25. Δες το σχολιο του Γιωργου που αναφερεται στην συγκεκριμενη διαταξη που ψηφιστηκε προσφατα.

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΟΣ
5 Ιουλίου 2016 23:28

ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙ 12-2014 ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ 12-2015.ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΟΧΕΙΡΟΙ, ΔΕΣ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ.ΤΟ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ ΕΤΣΙ,ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΝΣΗΜΩΝ

1964
1964
3 Ιουλίου 2016 09:47

Καλημέρα συνάδελφοι. Από εχθές βγήκε στις ειδήσεις ότι από τον επόμενο μήνα αν δεν απατώμαι, θα υπάρξουν μειώσεις από 5% έως 40% στα επικουρικά επιδόματα σε όσους συνταξιούχους έχουν πάνω από 1300 Ευρώ μεικτά (σύνταξη και επικουρικά). Μήπως ξέρετε αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο; Αφορά και εμάς που είμαστε ήδη συνταξιούχοι; Θα μειωθούν κι άλλο τα μερίσματα;

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  1964
3 Ιουλίου 2016 09:57

Αλλο το μερισμα των μετοχικων (που δεν μας αφορα η μειωση) και αλλο τα επικουρικα

G.G.
G.G.
1 Ιουλίου 2016 13:45

Γνωστοποίηση ρυθμίσεων του άρθρου 35 (εφάπαξ παροχή) του ν. 4387/2016 και ιδιαίτερα στην παράγραφο 8 (σελ. 13), για τους δικαιούχους καταβολής εφάπαξ παροχής κατ’ απόλυτη προτεραιότητα.
https://diavgeia.gov.gr/doc/7ΛΟΨ465Θ1Ω-ΨΙΣ?inline=true

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
1 Ιουλίου 2016 16:04

με αυτήν την ρύθμιση καταργήθηκε η καταβολή σε εε συναδέλφους που έχουν συμπληρώσει 35 πραγματικά και παραμένουν? τα παραδείγματα του τρόπου υπολογισμού αφορούν και τους ένστολους?

nikosmakk
nikosmakk
Απάντηση σε  G.G.
1 Ιουλίου 2016 21:10

Φυλε G.G συμφωνα με αυτή τη ρυθμισει η εν αποστρατεια για λογους υγειας που εχουν χρονια παθησει η ποσοστο 50 τοις εκατο και ανω εχουν προτεραιοτητα για την καταβολή του εφάπαξ.Καλα δεν καταλαβα.Οποιος φυλος μπορει ας πει την γνωμη του πανω σε αυτό.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
2 Ιουλίου 2016 14:26

http://www.onalert.gr/stories/boulh-katatethike-to-polynomosxedio-tou-ypetha-deite-ola-ta-arthra/50674

το δικό μας άρθρο 35….στο εξαφανισμένο για καιρό πολυνομοσχέδιο των ΕΔ….

nickolas
nickolas
30 Ιουνίου 2016 20:21

Μαλλον η πορτα εκλεισε σημερα.Πιθανον η πρωτοκολληση της αιτησης αποστρατειας να θεωρηθει κομβικη.Γιατι σημερα αυτη η ανακοινωση και οχι χθες?Για αλλη μια φορα κατωτεροι των περιστασεων.http://www.onalert.gr/stories/yetha-prwtoboulia-gia-apostrateies-me-ton-palaio-asfalistiko-nomo/50645

Αδάμ
Αδάμ
Απάντηση σε  nickolas
30 Ιουνίου 2016 21:32

Δηλαδή θα πιάσει το παλιό σύστημα υπολογισμού και όσους έκαναν αίτηση μέχρι 30/6? και γιατί ρε παίδιά δεν το έλεγαν να κάνουν και όλοι όσοι δεν γνώριζαν? ασόβαρα και αστεία πράγματα,μας δουλευουν όλοι…ντροπή.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Αδάμ
30 Ιουνίου 2016 21:50

Δεν έχουν τι να γράψουν….και ασχολούνται με την μπουρδολογία για να κάνουν αισθητή την παρουσία τους ότι δήθεν με κάτι ασχολούνται.
Είναι αργά για δάκρυα και σωτήρες.

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  nickolas
1 Ιουλίου 2016 10:21

ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙ,ΔΙΑΒΑΖΕ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΟΥΣΕ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΛΑΒΕ ΚΑΙ ΑΡΠΑΞΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΣΕΩΣ ΜΕΧΡΙ 30-06.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΘΑ ΠΕΡΙΚΟΠΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ.ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΟΛΙΣ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΑΝ ΤΟ 2014 ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΑΙΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ.ΤΙ ΝΑ ΠΩ, ΑΠΛΑ ΑΠΟΡΩ.ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΙΕΣ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΟΧΙ.

Αδάμ
Αδάμ
Απάντηση σε  ΤΑΣΟΣ
1 Ιουλίου 2016 11:30

ειναι θέμα χρόνου ο επανυπολογισμός όλων των συντάξεων,το γεγονός του ότι οι συνάδελφοι που έχουν συνταξιοδοτηθεί με το παλαιό καθεστώς παραμένουν σε καλύτερο καθεστώς από τους μελλοντικούς (απο 1/7/2016) είναι όπως φαίνεται κάτι προσωρινό,θα στηριχτούν στο γεγονός του ότι δεν μπορεί κάποιος που έφυγε με λιγότερα χρόνια και μικρότερο βαθμό να πληρώνεται περισσότερα από τον έχοντα περισσότερα συντάξιμα και ανώτερο βεθμό και θα πετσοκόψουν και τις παλιές συντάξεις,δεν το ευχομαι φυσικά αλλά κάπως έτσι θα πάει.

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Αδάμ
1 Ιουλίου 2016 12:16

Αγαπητοί συνάδελφοι , γίνομαι κουραστικός αλλά το επαναλαμβάνω …….Από το 2012 έχει υπογραφεί στα περιβόητα μνημόνια …….” σταδιακή εναρμόνιση μισθών – συντάξεων με αυτές των χωρών Ανατολικής Ευρώπης “. Άρα είτε παλιές, είτε νέες συντάξεις , με επανυπολογισμό ή με κόφτη ή με οποιαδήποτε αλχημεία σκεφθούν οι “μετρ” της καταστροφής και της ασύδοτης προπαγάνδας ,το αποτέλεσμα θα είναι δραματικό για όλους . Άλλωστε , σήμερα διαπίστωσαν πολλοί στα ΑΤΜ την σταδιακή εξαΰλωση των επικουρικών . Η μέθοδος του “σαλαμιού” ,εφαρμόζεται εδώ και 6 χρόνια ,από τους “εκλεκτούς”
της Γερμανίας και των Βρυξελλών και μάλιστα χωρίς να ανοίξει ρουθούνι . Μακάρι να κάνω λάθος και η κατάσταση να μην εξελιχθεί έτσι ,αλλά εμείς οι Έλληνες που είμαστε ???????

ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  Αδάμ
1 Ιουλίου 2016 16:27

Φίλε Αδάμ σεβαστή η γνώμη σου αλλά ο νόμος της ζωής λέει, ζήσε το τώρα και όχι το αύριο. Τ,ωρα προστατεύονται οι παλιοί συνταξιούχοι. Από το 2019 και μετά κανείς δεν γνωρίζει. Και αν σου κάτσει όμως και συνεχίζουν να προστατεύονται? Άρα κοιτάμε το τώρα όπως ισχύει. Για το αύριο κάνει ο καθένας τις υποθέσεις του.

ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  ΒΑΓΓΕΛΗΣ
2 Ιουλίου 2016 11:41

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΛΙΓΟ….”ΖΗΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΠΡΟΣΕΞΕ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ”.ΣΤΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.ΟΠΟΤΕ ΠΑΡΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ.ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ.

Δ. Διαμάντης
Δ. Διαμάντης
Απάντηση σε  nickolas
1 Ιουλίου 2016 23:45

Τι να πεις όταν βγαίνει ένας νόμος και λέει “όσοι αποχωρήσουν…” και κανένας δεν μπορεί να το ερμηνεύσει με σιγουριά…..μπορδέλο κράτος. Είναι σημαντικό να διευκρινιστεί όποιος φύγει με το νέο νόμο 16, 17, 18 και πάρει έστω την προσωπική διαφορά, αν στον επανυπολογισμό θα ισχύσει το όριο του 5% που αναφέρεται στην εγκύκλιο για τον επανυπολογισμό των ήδη καταβαλόμενων.

Αδάμ
Αδάμ
Απάντηση σε  Δ. Διαμάντης
2 Ιουλίου 2016 01:51

Ποιό όριο 5% ? μήπως μπορείς να το διευκρινήσεις?

Δ. Διαμάντης
Δ. Διαμάντης
Απάντηση σε  Αδάμ
2 Ιουλίου 2016 18:01

Αρχές Ιουνίου κυκλοφόρησε η Υ.Α. 25909/470/7-6-2016 ΦΕΚ B 1605 – 07.06.2016 που καθορίζει τη διαδικασία για τον επανυπολογισμό των συντάξεων που ήδη καταβάλλονται. Καθορίζει μέγιστη απόκλιση 5%. Αυτό που δεν είναι σαφές είναι αν κάποιος φύγει τώρα με το νέο νόμο και προσωπική διαφορά, τι θα γίνει όταν η σύνταξή του επανυπολογιστεί. Θα χάσει την προσωπική διαφορά? Θα ισχύσει σε αυτόν το 5%?

ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
30 Ιουνίου 2016 18:49

ΜΠΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ.

ΑΛΈΞΑΝΔΡΟΣ Π.
ΑΛΈΞΑΝΔΡΟΣ Π.
30 Ιουνίου 2016 12:26

κ. Καρασαβίδη , αν κάποιος δεν έχει σημπληρώσει 24,5 χρόνια υπηρεσίας μέχρι 31/12/2016 , δεν έχει το δικαίωμα να υποβάλει αίτηση για αναγνώριση / πληρωμή πλασματικών ετών με το 6,67%;
Ευχαριστώ

jk.lo
jk.lo
Απάντηση σε  ΑΛΈΞΑΝΔΡΟΣ Π.
30 Ιουνίου 2016 23:28

Οχι δεν εχει και ολες οι ενωσεις και οι ομοσπονδιες αδιαφορουν για τους νεοτερους που τους τρωνε δουλεμενα χρονια απο την μια και απληρωτα απο την αλλη και εκτος ολων των παραπανω θελουν να τα πληρωσουμε και με 400 ευρω τον μηνα ειναι αδυνατη η εξαγορα απο 1.1.2017 ντροπη ενω στο υπολοιπο δημοσιο αναγνωριζανε εως και 12 χρονια και το καλυτερο πληρωνουμε με τον νομο του 92 υπερ αλλων ταμειω ν 6.67 % επι του ακαθαριστου ποσου μθα κρατηση η οποια για το υπολοιπο δημοσιο εχει αφαιρεθει συνολο 26.67%

GEORGIOSP
GEORGIOSP
29 Ιουνίου 2016 07:15

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΙΟΥΛΙΟΥ ΜΕΙΩΣΗ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΦΟΡΟΥ Από την μισθοδοσία-πληρωμή συντάξεων του Ιουλίου εφαρμόζεται η νέα φορολογική κλίμακα και έκπτωση φόρου για το φορ. έτος 2016. http://enstoloi.net/afxisi-forologias-sta-enimerotika-glk/ Όσοι δεν έχουν προστατευόμενα μέλη έχουν επιβάρυνση φόρου 200€ (περίπου 16,4€ ανά μήνα), ένα προστατευόμενο μέλος 150€ (12,31€ ανά μήνα), δύο προστατευόμενα μέλη 100€ (8,2€ ανά μήνα ) και με τρία προστατευόμενα μέλη δεν υπάρχει επιβάρυνση φόρου σε σχέση με την παλαιά κλίμακα. Ο μηνιαίος φόρος υπολογίζεται για όλα τα εισοδήματα (ΓΛΚ και Μερίσματα) από την ΗΔΙΚΑ και επιμερίζεται αναλογικά σε σύνταξη και μέρισμα. Για αυτό το λόγο βλέπουμε αύξηση του φόρου και στα δύο ποσά. Μέχρι εδώ όλα ήταν γνωστά και αναμενόμενα και για αυτό ο Αχιλλέας είχε τροποποιήσει τις σελίδες υπολογισμού της σύνταξης μέρες πριν από την έκδοση των βεβαιώσεων. Η ΗΔΙΚΑ όμως δεν έλαβε υπόψιν για τον υπολογισμό του φόρου τον αριθμό των προστατευόμενων τέκνων παρόλο που πρέπει να έχει στα αρχεία της τα απαιτούμενα στοιχεία. Βλ. στις σελίδες 4 και 8 του παρακάτω συνδέσμου. https://www.google.gr/search?q=HDIKA_ESEPS_EGXEIRIDIO_ODHGIWN_MNHMONIAKWN_NOMWN_TELIKO_20150121&ie=&oe= Δεν έχει… Διαβάστε τη συνέχεια »

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
29 Ιουνίου 2016 08:50

GEORGIOSP,
σε ευχαριστούμε για την διεξοδική ανάλυσή σου.
Με στοιχεία και τεκμηρίωση μας ανέλυσες το πρόβλημα και την πηγή του (ΗΔΙΚΑ). Πιστεύω ότι θα επιλυθεί με τις επόμενες μισθοδοσίες.
… να ηρεμήσουν και κάποιοι αγχώδεις συνάδελφοι …

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
29 Ιουνίου 2016 11:58

ευχαριστούμε.

να ηρεμήσουμε και όσοι δεν ζούμε από την καβάτζα του εφάπαξ για να καλύπτουμε τα όποια λάθη του συστήματος…

…..

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
30 Ιουνίου 2016 15:13

ΧΑΙΡΕΤΑΙ

ΜΟΥ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΤΑΙ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΑΝ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ 2,2 % ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΝ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 12.000 ευρώ Ή ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ (όπως ηταν με το 0,7 %) ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

major65
major65
Απάντηση σε  ΚΑΤΕΡΙΝΑ
30 Ιουνίου 2016 17:09

Άνω των 12.000 ευρώ και μέχρι 20.000 2,2%, δηλαδή για εισόδημα π.χ. 18.000 η εισφορά είναι 6.000Χ2,2%. Για το ποσό άνω των 20.000 γίνεται 5%. Λειτουργεί όπως οι κλίμακες ΦΕ.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Απάντηση σε  major65
6 Ιουλίου 2016 15:58

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!