Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 561 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

33.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΛΑΖΑΡΟΣ
ΛΑΖΑΡΟΣ
23 Νοεμβρίου 2022 12:58

Καλησπέρα σας και συγχαρητήρια για μια ακόμη φορά στους συμμετέχοντες με κάθε τρόπο στη σελίδα.
Μήπως γνωρίζει κάποιος το διάστημα που απαιτείται στο ΓΛΚ για να χρεωθεί ο φάκελος ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ σε εισηγητή και η έκδοση της τελικής πράξης ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ;
Ευχαριστώ!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΛΑΖΑΡΟΣ
23 Νοεμβρίου 2022 14:04

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΊΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΏΣΕΙΣ ΛΕΝΕ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΝΤΟΣ 60 ΗΜΕΡΩΝ ……

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΛΑΖΑΡΟΣ
ΛΑΖΑΡΟΣ
25 Νοεμβρίου 2022 11:49

Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση !!! Αναμονή λοιπόν και καλή συνέχεια σε όλους !

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΧΡΥΣΑ
ΧΡΥΣΑ
23 Νοεμβρίου 2022 12:14

Καλημέρα σας. Γνωρίζετε αν ψηφίστηκε η καταβολή του υπόλοιπου ΒΟΕΑ που εκκρεμει από το 2017;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  ΧΡΥΣΑ
23 Νοεμβρίου 2022 22:46

Ακόμα τίποτα … Υπάρχει η πληροφορία ότι θα έρθει το σχέδιο νόμου από τον ΥΠΕΘΑ σε δημόσια διαβούλευση και για μετέπειτα ψήφιση του.
https://www.kranosgr.com/%ce%b5%cf%85%cf%87%ce%ac%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b1-%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%8c%ce%bb%ce%b1-%cf%84%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%ad%cf%87%ce%b7-%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%b3/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  ΧΡΥΣΑ
24 Νοεμβρίου 2022 09:32

Σε ποιο νομοσχέδιο είναι τα άρθρα που αναφέρεσαι συνάδελφε;;που το βρίσκουμε;;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Γιωργος
24 Νοεμβρίου 2022 12:06

Το περιμένουμε από τον Μάιο να έρθει
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-363/#comment-108723

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΧΡΥΣΑ
24 Νοεμβρίου 2022 21:35

Αυτό το έγγραφο είναι το νομοσχέδιο που θα μπει προσεχώς στη διαβούλευση
ή είναι το “παλιό” που είχε διαρρεύσει από το Μάιο ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
PANAGIOTIS
PANAGIOTIS
23 Νοεμβρίου 2022 12:00

Καλημέρα σε όλους τους συναδέλφους και τους διαχειριστές,θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος ξέρει περίπου πόσα χρήματα είναι το εφάπαξ στα 35 χρόνια πραγματικά για ασφαλισμένο στο ταμείο της πρώην Α.Π ; Εννοείται για το ταμείο μόνο της Α.Π γιατί του δημοσίου θα βγει με το πέρας, ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  PANAGIOTIS
23 Νοεμβρίου 2022 17:34

Συμπληρωνεις τα ζητουμενα στοιχεια στη σελιδα του εφαπαξ και θα σου βγαλει το ποσο : https://enstoloi.net/calculation/as-efapax-tpas-tpyap-tpdy/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GRIGORIOS
GRIGORIOS
22 Νοεμβρίου 2022 13:37

Παρακαλώ αν γνωρίζετε, γιατί στην πρόγνωση ποσών ΤΕΑΥΑΠ ,εμφανίζεται ποσόν μικρότερο κατά 20 ευρώ περίπου σε σχέση με προηγούμενους μήνες?άλλαξε κάτι?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Βαγγέλης
Βαγγέλης
21 Νοεμβρίου 2022 21:58

Για τήν επαναφορά τής εξαγοράς της τριετίας όπως ήταν προ νόμου κατρουγκαλου ούτε φωνή ούτε ακρόαση……

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Βαγγέλης
22 Νοεμβρίου 2022 09:31

Βαγγέλη μακάρι να το αλλάξουν αλλά το βλέπω λίγο δύσκολο γιατί το 2016 είχε ανακοινωθεί ότι θα είναι όπως όλες οι εξαγορές ετών του δημοσίου αλλά και του ιδιωτικού τομέα (δεν εξαιρέθηκε)δηλ.αναλογικα ανά έτος έως το 2020 που θα φτάνει το 20%… Υπάρχουν αρκετοί που το έπραξαν για την κατοχύρωση του άσχετα εάν το χρησιμοποιήσουν τελικά γιατί υπάρχει και το πέναλντι του τεαεχ…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Antonio
22 Νοεμβρίου 2022 14:08

Καλησπέρα Αντώνη δυστυχώς δεν ποντάρω σε τίποτα λιγότερο από το να μας αναγνωρίσουν το επάγγελμα σαν επικίνδυνο και όχι φυσικά για τά ψίχουλα τών 100- 70 ευρώ αλλά ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά, ειδάλλως αν περάσουν και αυτές οι εκλογές πιστεύω καθαρά ότι μας θεωρούν ιθαγένεις και μας δίνουν καθρέφτακια…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  Βαγγέλης
22 Νοεμβρίου 2022 18:50

Θα πω τη γνωμη μου για την επιπλεον τριετια και αν ειναι λαθος το σκεπτικο μου παρακαλω να διαγραφει: Η τριετια αυτη νομιζω οτι θα εξυπηρετήσει περισσοτερο οσους επιθυμουν να εξελθουν του σωματος πριν τη συμπληρωση των 35 πραγματικων, με 32-33-34 ετη υπηρεσιας. Το γραφω αυτο σκεπτομενος οτι μετα τη συμπληρωση των 40 (35+5) , για καθε επιπλεον ετος το ποσοστο αναπληρωσης ειναι 0.5% ως τα 45 ετη, οποτε και αυξανεται παλι σε 2% οπως ισχυει απο τα 35 εως τα 40, μιλαμε δλδ για περιπου 7€ το μήνα για καποιον μη βαθμοφορο. Δηλαδη αν καποιος με την εξαγορα αυτης της 3ετιας θα φτασει στα 41 εως 45 συνταξιμα θα εχει μικρο ωφελος.Μια τριετια δλδ θα του αποφερει περιπου 20€ μηνιαιως. Αν το κοστος ειναι 40€ ο μηνας για τα 3 ετη οπως η μαχιμη, αποσβεση θα γινει στα διπλασια, δλδ 6 ετη αφου δινει 40€ και παιρνει πισω 20€. Τωρα αν το ποσο αυτο της αναγνωρισης ειναι μεγαλυτερο μπορει ευκολα να υπολογισει καποιος σε ποσους μηνες θα κανει αποσβεση… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
22 Νοεμβρίου 2022 20:31

Συνάδελφε ουτε λεπτό παραπάνω υπηρετώντας 28 πάμε Στα 29 χρόνια σε μάχιμη ατ υπηρεσία της Αθήνας τα έχουμε δουλέψει με τό παραπάνω ας πάρουμε και 150 ευρώ λιγότερα και ας ζήσουμε λίγα χρόνια περισσότερα και ήρεμα εμείς τιμωρουμαστε που μπήκαμε μικροί στο σώμα και ας μας λέγανε ότι είστε τυχεροί που είχαμε μπει μικροί…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αντώνης
Αντώνης
Απάντηση σε  Βαγγέλης
22 Νοεμβρίου 2022 22:07

Συνάδελφε και εγώ ίδια χρόνια, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, για 150 και 200 λιγότερα το μήνα κερδίζεις ζωή παραπάνω.Η ζωή είναι ωραία και μετά τα 50 για μας που μπήκαμε 18 και κοντεύουμε τα 30 σε 1 με 1,5 έτος.Εγώ θα τα δώσω εφάπαξ 13 με 14 χιλιάρικα μου βγαίνουν και δεν θέλω και καμία σχέση μαζί τους πλέον.Δεν τους χρωστάμε τίποτα, μας χρωστάνε…32 και το τσάι που λέγαμε και στη ΣΤΥΑ παλιά…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Αντώνης
23 Νοεμβρίου 2022 11:33

Για να κάνεις σωστά την πρόσθεση θα πρέπει εκτός από τα 13 ή 14 χιλ να βάλεις την διαφορά μισθού σύνταξης + την διάφορα εφάπαξ.
Αν όλα αυτά τα διαιρέσεις με το 36 μάλλον κοντά στο χιλιάρικο θα είσαι χαμένος ανά μήνα αναγνώρισης.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
23 Νοεμβρίου 2022 10:53

Για το ποιους αφορά η 3ετια και πότε γίνεται χρήση της, διαβάζεις την παράγραφο Β.6 και πόσο περίπου είναι το πραγματικό ενδεικτικό κόστος.
https://enstoloi.net/themeliosi-sintaksis-me-paraitisi/

Μπορείς να κάνεις όσες δοκιμές θέλεις από τα εργαλεία – σελίδες υπολογισμών διαβάζοντας το παρακάτω άρθρο, για να έχεις μια ολοκληρωμένη άποψη.
https://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
23 Νοεμβρίου 2022 17:27

Ευχαριστω κυριε Αχιλλεα και Antonio.
Tο καταλαβα με την αναγνωση του αρθρου. Δεν ειχα δωσει την απαραιτητη προσοχη γιατι ημουν εκτος των προϋποθεσεων.
Το οτι θετει εκτος τους εκ πανελληνιων ομως,
δημιουργει επιπλεον αδικιες.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
23 Νοεμβρίου 2022 12:45

Η τριετία Αλέξανδρε δεν μπορεί να αναγνωριστεί από κανέναν εάν ποιασει το όριο ηλικίας 55 ετών όπως επίσης πέρα από την 40 ετια με όλα μαζί….ούτε μια μέρα παραπάνω πέραν των 40 ετων δε μπορείς να αναγνωρίσεις!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
21 Νοεμβρίου 2022 20:36

Καλησπερα σας .Εχω την εξης απορια εκτος απο την αυξηση του 7,5% που ειναι να παρουμε, για εμας που βγηκαμε συνταξη με τον νομο βρουτση θα παρουμε και αλλη αυξηση με τον επανυπολογισμο που θα γινει απο 1-1-2023.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
21 Νοεμβρίου 2022 23:25

Την αύξηση που θα είναι 7,75 %την παίρνουν όλοι οι συνταξιούχοι …

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
Απάντηση σε  Γεώργιος
22 Νοεμβρίου 2022 08:42

Την αύξηση θα την πάρουν φυσικά όλοι οι συνταξιούχοι, αλλά όσοι έχουν προσωπική διαφορά θα συμψηφιστεί.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ευα
Ευα
21 Νοεμβρίου 2022 13:06

Κύριοι,σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις,απόλυτα κατανοητό,να είστε καλά.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Ιωαννης
Ιωαννης
21 Νοεμβρίου 2022 11:29

Τη καλημέρα μου στη παρέα. Γνωρίζει κάποιος από που μπορούμε να πάρουμε βεβαίωση αποδοχών για το ΜΤΠΥ το επικουρικό ταμείο της Α. Π?
Ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιαννης
Γιαννης
21 Νοεμβρίου 2022 18:07

Ευχαριστω πολυ .εκει κοιταξα αλλα παρολο που εχω πληρωθει δεν μου βγαζει καποια βεβαιωση για κανενα τριμηνο μηπως αργουν να τις ανεβασουν λογο νεου μερισματουχου?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Ευα
Ευα
21 Νοεμβρίου 2022 11:09

Χαίρετε,συγχαρητήρια για την εξαίρετη δουλειά σας, πραγματικά προσφέρετε έργο.Μια ερώτηση,με 33 χρόνια πραγματικά , αρχ.ΜΑΥ, γίνεσαι ανθυπαστυνόμος υποχρεωτικά ή έχει καταργηθεί αυτή η διάταξη;ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Ευα
21 Νοεμβρίου 2022 11:29

Ουδέποτε οι Αρχ. ΜΑΥ (ή Β΄), προαγόταν σε Ανθ. στην ενέργεια (άνευ εξετάσεων). Πάντοτε (ακόμη και τώρα) με τη συμπλήρωση (33) ετών πραγματικής υπηρεσίας, ΜΟΝΟ αποστρατευόμενοι (με αίτηση ή με όριο ηλικίας), προάγονται στους βαθμούς του Ανθυπαστυνόμου και Υπαστυνόμου Β’, εκτός οργανικών θέσεων. https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/143564/nomos-3686-2008

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  kostastam
21 Νοεμβρίου 2022 20:39

Κάνεις λάθος…..Με το καινούργιο βαθμολόγιο στα 30 έτη προάγονται στον βαθμό του Ανθυπαστινομου.με ανακριτικα καθήκοντα (με αίτηση του ίδιου)και αποστρατευονται με τον βαθμό του ΥΠΑΣΤΥΝΟΜΟΥ Α’…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Γεώργιος
21 Νοεμβρίου 2022 23:24

Ημαρτον.
Υποχρεωτικά λέει η κοπέλα.
Ημαρτον.
Τι θέλω και μπλέκω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  kostastam
22 Νοεμβρίου 2022 06:49

Καλά μην κλαις…Ηρέμησε..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
jim
jim
21 Νοεμβρίου 2022 00:10

Καλησπέρα σας
Θα ήθελα να ρωτήσω Από ποτέ θα μπουν στους υπολογισμένους σύνταξης Τα καινούργια δεδομένα Με την αύξηση στις σύνταξης 7%

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  jim
21 Νοεμβρίου 2022 09:36

Η τελευταια ανακοινωση ανεφερε θα γινει με την καταβολη συνταξεων στα τελη Φεβρουαριου, μαζι και τα αναδρομικα του 1/23.
Τωρα αν θα ισχυσει, ειναι αλλο θεμα.
Οσο για το δωρο, για να μη γινεται συγχυση, καποιοι δημοσιογραφοι παραπληροφορουσαν με τιτλους του στυλ “ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΔΩΡΟΥ ” και στην ενημερωση η οποια ακολουθουσε, ανεφεραν οτι το αθροισμα των μηνιαιων αυξησεων (12 μηνες ×7% = 84%) ισοδυναμει με ενα δωρο για τους συνταξιουχους.
Φυσικα μονο για πλακα προσφερεται.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Τζο Ιγκλις
Τζο Ιγκλις
20 Νοεμβρίου 2022 20:14

Το δώρο Χριστουγέννων ποτέ θα κατατεθεί τελικά?

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Τζο Ιγκλις
20 Νοεμβρίου 2022 21:37

?????

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργος gm
Γιώργος gm
Απάντηση σε  Τζο Ιγκλις
21 Νοεμβρίου 2022 06:48

Όταν παντρευτεί η Λώρα Ιγκλις….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  Γιώργος gm
21 Νοεμβρίου 2022 11:08

Μάλλον είναι σατυρική η ερώτηση.Δειγμα της κατάστασης που επικρατεί.
Κουραγιο προς όλους μην αφήνετε την απογοήτευση να επικρατήσει.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Vagos
Vagos
18 Νοεμβρίου 2022 21:56

Σήμερα ήρθε και το 2 εφάπαξ διαφορά 80€ από την ιστοσελίδα συνχαρητηρια κύριε Αχιλλέα διαγραφή 23/5/22

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Vagos
20 Νοεμβρίου 2022 07:24

Καλημέρα. Σε καλή μεριά. Με την ίδια απόφαση διαγραφηκαμε. Κι εγώ περιμένω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Κώστας Δ
Κώστας Δ
17 Νοεμβρίου 2022 21:54

Προς τόν κύριο Αχιλλέα, τώρα που κατατέθηκε στο μίνι ασφαλιστικό για την επέκταση της πενταετίας σε υπηρεσίες που δεν θεωρούνταν μάχιμες , εγώ είμαι είδη συνταξιούχος και έχω μάχιμη πενταετία μόνο 4χρονια, δικαιούμαι τον ένα χρόνο, εάν ναι γίνεται αυτόματα ή πρέπει να καταθέσω αίτηση ώστε να προσθέσουν στην σύνταξη που συνεπάγεται και αύξηση της σύνταξης ένα χρόνο, επίσης δεν καταβάλω εισφορές διότι είμαι πρό του 1990 ασφαλισμένος.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Κώστας Δ
18 Νοεμβρίου 2022 00:10

Όπως το είπες φίλε Κώστα. Κατατέθηκε. Να δούμε πρώτα τη τελική μορφή που θα ψηφιστεί και τι θα προβλέπει.
Αν μου ζητούσες να ρισκάρω μια πρόβλεψη θα έλεγα πως θεωρώ αδύνατον να συμπεριλάβει τους ε.α.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κώστας Δ
Κώστας Δ
Απάντηση σε  kostastam
18 Νοεμβρίου 2022 07:55

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση koststam.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Vagelis
Vagelis
17 Νοεμβρίου 2022 14:59

Διαγραφή 17.11.2021..δεν έχω λάβει ακόμη τα οδοιπορικά έξοδα μετεγκαταστασης..

Έχει κάποιος συνάδελφος αντίστοιχο θέμα;
Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
Απάντηση σε  Vagelis
17 Νοεμβρίου 2022 22:20

Συνάδελφε εγώ αποστρατευτηκα ακριβώς ένα χρόνο πριν από εσένα και τα πήρα σεπτέμβριο.Το φύλλο πορείας το είχα παραδώσει γύρω στις 15-12-20.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Vagelis
Vagelis
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
18 Νοεμβρίου 2022 19:20

Συγνώμη σε 21 μήνες!!!…πληρώθηκες…κατάλαβα καλά;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
Απάντηση σε  Vagelis
19 Νοεμβρίου 2022 02:38

Όχι το Σεπτέμβριο του 21 πληρώθηκα σε 10 μήνες περιπου

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Vagelis
Vagelis
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ
19 Νοεμβρίου 2022 07:41

Σ ευχαριστώ πολύ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ
Απάντηση σε  Vagelis
19 Νοεμβρίου 2022 23:01

Διαγραφή 29-7-2022
Κατάθεση δικαιολογητικών Σεπτέμβριο..πληρώθηκα 10-10-202
Αστυνομία τ.χφ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
17 Νοεμβρίου 2022 13:01

Καλησπέρα σας! Σε περίπτωση αιτήσεως αποστρατείας νέου ασφαλισμένου, με 35 πραγματικά έτη υπηρεσίας και αναγνώριση – πληρωμή μάχιμης 5ετίας, θα λάβουμε κανονικά και την επικουρική σύνταξη TEAΥΑΠ ή TEAEX αντίστοιχα, καθώς και το μέρισμα ΜΤΣ ή ΜΤΠΥ ή δεν δικαιούμαστε κάποιο από αυτά στα 35 πραγματικά έτη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  Γιάννης
17 Νοεμβρίου 2022 18:46

Το ΜΤΣ το λαμβανεις κανονικα.
Το δε επικουρικο χορηγειται ειτε με αποστρατεια λογω οριου ηλικιας στα 55, ειτε με τη συμπληρωση 40 ετων σχεσης με το ταμειο, εξαιρουμενων των ετων/μηνων της σχολης.
Με παραιτηση στα 35 υπηρεσιακα αν εισαι κατω των 55 θα πρεπει να αναγνωρισεις επιπλεον 5 ετη + ετη σχολης , με κοστος περιπου 1800 το ετος, ωστε να φτασεις τα 40 συνολικα, διαφορετικα η ληψη ξεκινα στα 67.
https://enstoloi.net/diplasiasmos-kostous-upoxreotikis-anagnorisis-teapasa/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΦΕΡΦΥΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΦΕΡΦΥΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
17 Νοεμβρίου 2022 20:56

Άδικη διάταξη, διότι ΜΟΝΟ οι Αστυφύλακες από πανελλήνιες, θα έχουμε 35, δεν θα είμαστε 55 και δεν θα αποστ. λόγω κρίσεων κ.τ.λ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  ΦΕΡΦΥΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
17 Νοεμβρίου 2022 22:30

Δυο μετρα και δυο σταθμα για συναδελφους με τα ιδια χρονια υπηρεσιας και τις ιδιες εισφορες, με γνωμονα μονο την ηλικια εισοδου στο σωμα.
Θεσπίστηκε τον 3/20 και στην ουσια βαζει πεναλτυ σε οσους εισηλθαν κατω των 20 ετων στο σωμα, αναγκαζοντας μας αφου συμπληρώσουμε 35 ετια, ειτε να παραμεινουμε ως τα 55, ειτε να πληρωσουμε τα υπολοιπομενα 7.5 χρονια (5 + σχολη ) ως τα 40.
Προσωπικα θεωρω οτι η διαταξη αυτη ειναι αδικη και πρεπει να αλλαξει.Το εχω υποβαλλει το θεμα σε συνδικαλιστες, αλλα απαντηση δεν ελαβα.
Σε περιπτωση κατοχυρωσης δικαιωματος συνταξης νωριτερα,
θα πρεπει να παρεχεται με τη συμπληρωση των 55 οπως ισχυει για τους υπολοιπους,
διαφορετικα με τη συνταξιοδοτηση
να καταβαλλεται καποιο μικροτερο ποσο (αναλογικα), βασει των πραγματικων ετων ασφαλισης και εισφορων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΦΕΡΦΥΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΦΕΡΦΥΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
19 Νοεμβρίου 2022 22:00

Ευχαριστώ για την απάντηση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
17 Νοεμβρίου 2022 22:18

Για το “εξαιρουμένων των ετών σχολής” είσαι βέβαιος Άλεξ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  kostastam
17 Νοεμβρίου 2022 22:36

Kostastam , αυτο γνωριζω οτι ισχυει για τη σχολη, οτι δεν υπηρχαν κρατησεις, παρα μονο για το εφαπαξ, τουλαχιστον για εμας των πανελληνιων.
Επισης στη σελιδα συνταξης, οταν αλλαζουνε οι μηνες της σχολης αλλαζει και το ποσο εξοφλησης του ΤΕΑΕΧ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
18 Νοεμβρίου 2022 00:13

Ακριβώς. Για το εφάπαξ το έχω ψάξει και ξέρω ότι υπήρχαν κρατήσεις. Για τα ταμεία είσαι βέβαιος ότι δεν υπήρχαν; Αφού ήδη άνοικαν σε αυτά οι δοκιμοι.Δεν ξέρω κάτι, απλά ρωτάω. Θα το δω όμως και αυτό.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  kostastam
18 Νοεμβρίου 2022 01:04

kostastam , ειχα στειλει παλιοτερα καποιες μισθοδοσιες της σχολης στον κυριο Αχιλλεα και μου απαντησε οτι σε καμία από τις μισθοδοσίες δεν φαίνεται να υπάρχουν κρατήσεις υπέρ μερισμάτων.
Δεν ημουν σιγουρος, αλλα εψαξα,βρηκα το μειλ και το επιβεβαιωνω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
18 Νοεμβρίου 2022 00:17

Εάν ισχύει αυτό αλεξανδρε καθεσε έως τα 55 δηλ.2 χρόνια ακόμη όπου σε αποστρατευουν με όριο ηλικίας και γλυτώνεις τα 7,5 όπως λες …και δεν έχει διαφορά με τους παλιούς όπου υπάρχουν συνάδελφοι που μαζεύουν 40 έτη στα 54 και θα κάτσουν άλλο 1 χρόνο για την αυτεπάγγελτη αποστρατεία για να γλυτώσουν το πέναλντι 1800 περίπου ο χρόνος!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αλεξανδρος
Αλεξανδρος
Απάντηση σε  Antonio
18 Νοεμβρίου 2022 00:54

Antonio η διαφορα δεν εγκειται στο νεος και παλιος, αλλα στην ηλικια εισαγωγης στο σωμα.
Απλα η πλειοψηφια των συναδελφων πριν τις πανελληνιες εισηλθαν μεγαλυτεροι των 20 και δεν τους επηρεαζει.
Ειναι αδικο οταν συναδελφος,με τα ιδια ετη υπηρεσιας,ιδια εξελιξη,συνεπως και ίδιες εισφορες, επειδη εισηλθε 22 ετων στο σωμα να εισπραξει το ταμειο με 33 ετη υπηρεσιας και 33 χρονια εισφορων στα 55 του και καποιος αλλος ο οποιος εισηλθε 18 να πρεπει να παραμεινει 37 ετη για να το παρει, διαφορετικα να πληρωσει τη διαφορα , αλλιως στα 67.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Αλεξανδρος
18 Νοεμβρίου 2022 15:38

(Νομίζω )ότι ο νέος είναι στα 62 και ο παλιός στα 67 οσο αφορά την μη συμπλήρωση των ετών που χρειάζονται εάν δεν εξαγοραστούν , αλλά σε κάθε περίπτωση καλό θα είναι εάν είναι εφικτό να το δούνε εκεί στο υπουργείο το (ετεαεπ) σίγουρα αφορά πολλούς!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Giannis
Giannis
Απάντηση σε  Antonio
24 Νοεμβρίου 2022 16:54

Αυτό με την επικουρική, που δεν μπορούμε να την λάβουμε στα 35 έτη, αλλά χρειάζεται 40 πραγματικά χρόνια, πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα προς επίλυση. Μιλάμε για 200-250 Ευρώ λιγότερα στη σύνταξη εάν κάποιος αιτηθεί αποστρατείας με 35 + 5 μάχιμη πενταετία. Με τη μάχιμη 5ετία νομίζουν όλοι ότι θα φύγουν στα 35 χρόνια και θα έχουν πλήρη σύνταξη, αλλά δεν είναι έτσι.
Θα πρέπει να αναγνωρίζεται η επικουρική με σαφώς λιγότερα χρήματα ή να μας καταβάλουν αναλογικά τα 35/40 στην αίτηση αποστρατείας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ